شایعات انتشار Zelda: Wind Waker برای نینتندو سوییچ

شایعات انتشار Zelda: Wind Waker برای نینتندو سوییچ

شایعات انتشار Zelda: Wind Waker برای نینتندو سوییچ

 

اخیرا شاهد انتشار شایعات متعددی مربوط به پورت شدن بعضی از نسخه های محبوب سری Zelda برای نینتندو سوییچ هستیم . برخی از این شایعات مربوط به عنوان Zelda: Wind Waker هستن که نسخه ی بهبود یافته ی اون با کیفیت HD در سال 2013 برای کنسول Wii U منتشر شد . از عرضه ی این عنوان زمان زیادی میگذره و اگر بخوایم به سراغ تاریخ انتشار نسخه ی اصلی بازی Zelda: Wind Waker بریم با تاریخی بسیار قدیمی تر در سال 2003 مواجه میشیم.

 

به لطف بازسازی ها و همینطور سرویس Switch Online امروزه گیمرها میتونن بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) به حدود 12 نسخه از سری محبوب Zelda دسترسی داشته باشن و از تجربه ی اونها لذت ببرن اما دو نسخه ی اصلی Zelda: Wind Waker و Twilight Princess در بین اونها حضور ندارن . در طی چندسال گذشته بار ها شایعاتی مبنی بر بازسازی این دو عنوان پخش شده اما تا به حال نینتندو به صورت رسمی در این باره اطلاعاتی منتشر نکرده.

 

با گذشت زمان هر روز به رونمایی از کنسول نسل جدید نینتندو (Nintendo) نزدیکتر میشیم و باید دید در نسل فعلی شاهد عرضه ی این دو عنوان نوستالژی و محبوب خواهیم بود یا که انتظار طرفدارها به نسل بعدی کنسول های نینتندو (Nintendo) ادامه پیدا خواهد کرد.