تاخیر عرضه ی نینتندو سوییچ ۲ تا سال ۲۰۲۵

تاخیر عرضه ی نینتندو سوییچ ۲ تا سال ۲۰۲۵

شایعه ی تاخیر انتشار Nintendo Switch 2 تا سال 2025

 

شایعات زیادی در مورد انتشار کنسول نسل بعدی نینتندو (Nintendo) یا  همان نینتندو سوییچ 2 در سال 2025 به گوش میرسه . به تازگی یک خبرنگار برزیلی به اسم Pedro Henrique بعد از بررسی چندیدن منبع در رسانه ی VGC اعلام کرده که نینتندو سوییچ 2 (Nintendo Switch 2) در سال 2025 به بازار عرضه میشه .

بسیاری از فعالان صنعت گیم این موضوع رو تایید میکنن و حتی دو استودیو که مسئولیت ساخت بازی برای نینتندو سوییچ 2 رو برعهده دارن خبر از انتشار این بازی ها در اوایل سال 2025 میدن . البته اون ها تاکید داشتن که این خبر به معنی عرضه ی همزمان کنسول جدید نینتندو (Nintendo) با این عناوین نیست . درست مثل همه ی شایعات نمیشه از این اخبار مطمئن بود و همگی باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی از طرف نینتندو باشیم .

 

رسانه ی مشهور Eurogamer هم این شایعات رو بازنشر کرده . یک فعال رسانه ای دیگه به اسم NateTheHate اعلام کرده که سال مالی آینده ی نینتندو از آوریل 2024 تا مارس 2025 برنامه ریزی شده و این احتمال وجود داره که در ماه مارس 2024 شاهد رونمایی نینتندو سوییچ 2 (Nintendo Switch 2) باشیم ولی با این وجود این اتفاق هم انتظار میره که اوایل 2025 برای تاریخ عرضه ی رسمی این کنسول مورد انتظار انتخاب بشه .

مدیر عامل شرکت نینتندو (Nintendo) یعنی Shuntaro Furukawa از پاسخگویی به سوال هایی در این مورد امتناع کرده و فقط به چند جمله اکتفا کرده:

نینتندو سوییچ همچنان جزو یکی از اصلی‌ترین اهداف ما است . ما همیشه درحال بررسی گزینه هایی برای ارائه ی سخت افزار جدید هستیم.