انتشار ریمیک Sword Of The Necromancer

انتشار ریمیک Sword Of The Necromancer

معرفی ریمیک بازی Sword Of The Necromancer

 

استودیو Grimorio Of Games به تازگی خبر از انتشار نسخه ی ریمیک عنوان Sword Of The Necromancer داده و اعلام کرده که قراره برای پلتفرم های PC، PS4 ، PS5، Nintendo Switch ، Xbox One  ، Xbox Series X/S عرضه بشه . این روزها با ریمیک های زیادی روبه رو هستیم اما نکته ای که این بازسازی رو متفاوت میکنه این هست که نسخه ی اصلی بازی فقط سه سال پیش یعنی درسال 2021 منتشر شده!

عنوان Sword Of The Necromancer : Resurrection یک ریمیک سه بعدی در سبک Action RPG به شمار میره که از موتور بازی سازی نسخه ی جدید این سری یعنی Sword Of The Necromancer : Revenant استفاده میکنه و قرار هست درسال 2024 عرضه بشه . پلیرهایی که ابتدا عنوان Sword Of The Necromancer : Resurrection رو به پایان برسونن میتونن از قابلیت های اضافی ای در نسخه ی Revenant بهره ببرن . برای مثال اونها میتونن از Boss های این عنوان استفاده کنن تا به مبارزه با دشمنان خودشون بپردازن .

 

مراحل تولید Sword Of The Necromancer

سازنده ها تلاش کردن تا در مراحل تولید این ریمیک به ساختار کلی نسخه ی اصلی وفادار باشن و بهبودهایی در Comboها و مبارزات بازی ایجاد کنن . در نسخه ی بازسازی شده از قابلیت های هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد کاراکترهای همراه پلیر استفاده شده . لازم به ذکره که یک بخش Coop و همینطور بخش های داستانی متعددی به این عنوان اضافه شده که همگی در دو زبان انگلیسی و ژاپنی در دسترس هستن.

این بازی داستان شخصیت Tama رو روایت میکنه که در گذشته سابقه ی قانون شکنی داشته و اکنون درطی سفرهای طولانی وظیفه ی محافظت از یک کشیش زن به نام Koko رو برعهده داره . البته همه چیز طبق نقشه پیش نمی ره و کاراکتر Koko میمیره . اما داستان به اینجا ختم نمیشه و Tama به دنبال پیدا کردن راهی برای زنده کردن اون میگرده و در جستجوی این قدرت قدم در مسیری خطرناک میزاره.