چه بر سر آینده ی Super Smash Bros خواهد آمد ؟

چه بر سر آینده ی Super Smash Bros خواهد آمد ؟

کارگردان بازی Super Smash Bros Ultimate  اعلام کرد که به تولید بازی های ویدیویی همچنان ادامه میده…

Smash Bros

آقای Masahiro Sakurai که برای مدتی از صنعت گیم فاصله گرفته بود درباره ی آینده ی شغلی و ادامه ی فعالیتش در این حوزه توضیحاتی داده و اعلام کرده که درحال حاضر داره رو ساخت یک بازی جدید کار میکنه و همینطور داره تلاش میکنه تا فعالیت های جدیدی در کنار حرفه ی خودش شروع کنه که از جمله ی این فعالیت ها تولید محتوا برای کانال یوتیوب شخصی خودشه . اون در این باره گفته که :

”  این کار برای من یک تجربه ی کاملا جدید به شمار میاد اما در عین حال حرفه ی اصلی خودم یعنی بازی سازی رو هم ادامه میدم “

او همینطور به حواشی ای که در گذشته دربارش ایجاد شده بود و همینطور به شرایط سایر همکارانش اشاره کرد و گفت :

” گاهی اوقات افراد قبل از اینکه به سن و دوران بازنشستگی برسن برای مدتی از حرفه ی خودشون دور میشن و دست از فعالیت میکشن . این موضوع نه تنها در حوزه ی گیم بلکه در همه ی حرفه ها اتفاق میوفته و در صورتی که یک سازنده ی بازی های ویدیویی برای مدتی فعالیتی نداره این به معنی بازنشستگی کامل و کناره گیری اون شخص از این حرفه نیست. “

 

سری Super Smash Bros

 

Masahiro Sakura سال گذشته درباره ی آخرین اثر خودش یعنی بازی Super Smash Bros Ultimate مصاحبه ای کرد و گفت که بعید میدونه در آینده ی این سری بازی ای به خوبی نسخه ی Ultimate ساخته بشه. این بازی در دسامبر 2018 منتشر و در طول زمان با انتشار DLC  و پشتیبانی سازندگان طی سه سال  13 کاراکتر به اون اضافه شد که تعداد شخصیت های این بازی رو 89 رسوند ، از همین زمان فعالیت کارگردان این بازی کاهش شدیدی پیدا کرد تا حدی که خودش رو “نیمه بازنشسته” اعلام کرد.

در نوامبر 2021 Sakurai اعلام کرد که بدون حضور خودش نمیتونه آینده ای رو برای این سری تصور کنه . البته بهتره بگیم اون امیدواره که در ساخت نسخه های بعدی هم حضور داشته باشه و قبلا هم از تمایل خودش به ادامه ی همکاری با Nintendo گفته بود. سری Super Smash Bros به عنوان یکی از مهم ترین IP های Nintendo شناخته میشه و به همین دلیل میشه گفت در آینده باید منتظر ساخت نسخه ی جدیدش باشیم ، هرچند این موضوع میتونه تا حدی زمان بر و چالش برانگیز باشه.