تمام چیزهایی که از انیمیشن Super Mario Bros 2 میدانیم

تمام چیزهایی که از انیمیشن Super Mario Bros 2 میدانیم

تمام چیزهایی که از انیمیشن Super Mario Bros 2 میدونیم

Super Mario Bros 2

 

مدتی قبل در روز بزرگداشت شخصیت Mario شرکت های نینتندو (Nintendo) و Illumination اعلام کردن که یک انیمیشن جدید از دنیای Super Mario Bros در دست ساخت قرار داره . با وجود اینکه جزئیات زیادی در مورد این انیمیشن منتشر نشده اما موضوعات زیادی برای بحث درباره ی این اثر Miyamoto و Meledandri وجود داره . ما در این مقاله قصد داریم به تمام اطلاعاتی که درباره ی قسمت دوم انیمیشن Super Mario Bros منتشر شده بپردازیم .

 

تاریخ عرضه

Super Mario Bros 2

 

رسما اعلام شده که این انیمیشن در تاریخ 3 آوریل 2026 در مناطق مختلفی عرضه میشه . مدیر ارشد کمپانی Illumination یعنی Chris Meledandari همینطور اشاره کرده که ممکنه این انیمیشن در برخی مناطق با فاصله ی زمانی ای کوتاه پخش بشه .

 

داستان Super Mario Bros 2

انیمیشن Super Mario Bros 2

 

Miyamoto در هنگام معرفی انیمیشن Super Mario Bros 2 سعی کرد تا اطلاعات چندانی درباره ی این اثر رسانه ای نکنه و گفت:

“  زمانی که آماده ی انتشار اطلاعات جدید باشیم بیشتر به این اثر میپردازیم. “

البته طرفداران نینتندو (Nintendo) با این جمله های Miyamoto آشنایی دارن و تا حدی بهشون عادت کردن. خالق شخصیت ماریو هم اشاره ای به این انیمیشن داشته و گفته که:

” نینتندو قصد داره در این اثر دنیای Mario رو گسترش بده و با داستانی جذاب و سرگرم کننده روبرو هستیم. “

صداپیشه‌ها

انیمیشن Super Mario Bros 2

 

احتمالا بتونید حدس بزنید که هنوز لیستی از صداپیشه های Super Mario Bros 2 هم رسانه ای نشده اما قطعا شاهد حضور هنرمندان نام آشنایی خواهیم بود . از صدا پیشه های قسمت اول انیمیشن Super Mario Bros میشه به (Mario) Chris Prat ،  (Peach) Anya Taylor-Joy ، (Toad) Keegan Micheal Key ، (Luigi) Charlie Day ، (Bowser) Jack Black ، (Donkey Kong) Seth Rogan اشاره کرد . بعید به نظر میرسه تغییری در بین صداپیشه ها ایجاد بشه اما احتمالا شاهد حضور شخصیت های جدیدی باشیم.

Super Mario Bros 2

 

باید در نظر داشته باشیم که محصول سینمایی جدید نینتندو (Nintendo) الزاما نسخه ی بعدی Super Mario Bros نیست و ممکنه شاهد یک اقتباس سینمایی از بخش دیگه ای از دنیای Super Mario باشیم . در این صورت احتمالا از صداپیشه های بالا در نقش ها و موقعیت های دیگه ای استفاده خواهد شد .

 

کارگردانی

انیمیشن Super Mario Bros 2

 

کارگردانان قسمت اول یعنی Aaron Horvah و Michael Jelenic دوباره برای ساخت محصول جدید نینتندو (Nintendo) بازخواهند گشت . اونها در چند سال گذشته مسئولیت کارگردانی Teen Titans Go! To the Movies رو هم برعهده داشتن .

 

نویسنده

 

تا به حال اشاره ای به نویسندگان این انیمیشن نشده اما اعلام شده که بسیاری از اعضای تیم سازندگان نسخه ی قبلی در ساخت این اثر هم همکاری میکنن با این تفاوت که کارگردان ها در زمینه ی طراحی صحنه و داستان هم مسئولیت هایی رو برعهده دارن . در صورتی که این خبر حقیقیت داشته باشه Matthew Fogel مسئولیت نویسندگی انیمیشن جدید دنیای Mario رو برعهده خواهد داشت .

 

تهیه کنندگان

نینتندو

 

تهیه کنندگی Mario Movie 2 دوباره به عهده ی نینتندو (Nintendo) و Illumination خواهد بود .

 

تریلری از این انیمیشن منتشر شده ؟

Super Mario Bros 2

 

در حال حاضر پیش نمایش یا تریلری از  Super Mario Bros 2 یا به اصطلاح Mario Movie 2 منتشر نشده. تریلر Super Mario Bros  هم حدود 6 ماه قبل از انتشار پخش شد و برای دیدن تریلر Mario Movie 2  باید حداقل تا اکتبر 2025 منتظر بمونیم، البته این پیش بینی قطعی نیست .

 

آیا از روش استریم برای پخش این انیمیشن استفاده میشه ؟

انیمیشن Super Mario Bros 2

 

در پخش Super Mario Bros هم روش پخش از طریق استریم در اولویت قرار نداشت و بعد از گذشت حدود چهار ماه از پخش رسمی این اثر شاهد استریم اون بودیم . این اتفاق در برخی کشورها متفاوت بود و طرفداران مجبور بودن زمان بیشتری رو در انتظار پخش این اثر از طریق استریم باشن . با توجه به سابقه ی نینتندو احتمالا در پخش Super Mario Bros 2 هم شاهد همین رویه باشیم .

 

آیا کاراکتر Yoshi در Super Mario Bros 2 حضور داره ؟

انیمیشن Super Mario Bros 2

 

از حضور این شخصیت در انیمیشن جدید دنیای Mario مطمئن نیستیم اما با توجه به صحنه ای که بعد از پایان Super Mario Bros پخش شد احتمال استفاده از این دوست و همراه همیشگی Mario بسیار بالاس .

 

آیا در Mario Movie 2 شخصیت های Wario و Waluigi هم حضور دارن ؟

انیمیشن Super Mario Bros 2

 

هیچ اطمینانی از حضور این دو کاراکتر نیست و قبلا اشاره ای هم به اونها نشده اما اگه نینتندو (Nintendo) و Illumination به دنبال ساخت چند صحنه ی Cameo و همینطور گسترش شخصیت های دنیای Mario باشن Wario و Waluigi گزینه های خوبی هستن .

 

آیا Super Mario Bros 2 به لایواکشن زلدا مرتبط خواهد بود ؟

افسانه زلدا

 

تا جایی که ما مطلع هستیم هیچ ارتباطی بین این دو اثر وجود نداره . نینتندو (Nintendo) در سال 2023 اعلام کرد که قصد داره برای ساخت این فیلم در زمینه ی پشتیبانی مالی با سونی (Sony) و Avi Arad همکاری کنه و کارگردانی لایواشکن زلدا (Zelda) رو به Wes Ball سپرده . البته در گذشته شاهد ارتباط انیمیشن ها و جهان سری های مختلف با همدیگه بودیم و هیچ اتفاقی دور از انتظار به نظر نمیرسه .

مایتندو

 

از اینکه در این مقاله با ما همراه بودید بسیار متشکریم در صورت انتشار اطلاعات جدید در مورد Super Mario Bros 2 می تونید با مراجعه به سایت مایتندو (MyTendo) از این اخبار مطلع بشید.