انتشار تریلر Fanmade بازی Banjo Kazooie 3

انتشار تریلر Fanmade بازی Banjo Kazooie 3

ساخت تریلر Fan Made عنوان Banjo Kazooie 3

 

ده ها ساله که طرفداران سری Banjo Kazooie منتظر انتشار نسخه ی جدیدی از این مجموعه هستن. هرچند نسخه ی Nuts & Bolts در سال 2008 بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرد اما گیمرهای قدیمی نمیتونن درباره ی نسخه ی سوم Banjo Kazooie فکر نکنن .

 

درحال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره ی برنامه های Microsoft برای آینده ی این سری در دسترس نیست اما کانال یوتیوب Project Dream به بهترین شکل ممکن یک تریلر Fan Made برای نسخه ی سوم این مجموعه ساخته که جلوه های ویژه ی خیره کننده ای داره. اعضای این تیم برای اولین بار نیست که همچین ویدیویی منتشر میکنن و قبلا هم تریلرهایی از نسخه های ریمستر و بازسازی شده ی عناوین مختلف منتشر کردن.

حتی در سال 2022 یک تریلر دیگه هم از Banjo Kazooie 3 ساخته بودن . به هرحال این ویدیو توجه زیادی رو به خودش جلب کرده تا حدی که یکی از معروف ترین بازی سازها یعنی Steve Mayles هم اون رو روی حساب X خودش بازنشر کرده و بهش واکنش نشون داده :

” واقعا فوق العادس ، خیلی جذاب به نظر میرسه موسیقی خوبی هم داره “

 

البته دوباره باید به این حقیقت تلخ اشاره کنیم که این تریلر واقعی نیست و سرنوشت این سری محبوب در دستان مایکروسافت هست. در سال های گذشته شایعاتی درباره ی ساخت ادامه ی مجموعه ی Banjo Kazooie به گوش می رسید اما نمیشه نسبت به این اخبار امیدوار بود. هرچند در صورت وقوع همچین اتفاقی قطعا طرفدارها شگفت زده خواهند شد.