راهنمای Special World ها در بازی Super Mario Bros Wonder

راهنمای Special World ها در بازی Super Mario Bros Wonder

راهنمای Special World های مخفی Super Mario Bros Wonder

 

اگر جزو طرفداران سری Mario باشید قطعا از وجود رازها و مراحل مخفی در عنوان Super Mario Bros Wonder متعجب نخواهید شد . هدف اصلی ما در این مقاله همراهنمایی پلیرها برای رسیدن به Special World ها و مناطق مخفی بازی است .

 

World 1 – Pipe-Rock Plateau

 

با نزدیک شدن به پایان این مرحله با یک دیوار آجری مواجه می شید که در عکس بالا مشخص هست . از این دیوار عبور کنید تا به خروجی جدید راه پیدا کنید . بعد از عبور از  مسیر مخفی به چند مرحله ی جدید به اسم Sporings in The Forest ، Cosmic Hoppos  و Expert Badge Challenge Jet Run دست پیدا می کنید که با به پایان رسوندن اونها  Warp Point World 1 در دسترس شما قرار میگیره و می تونید به یک Special World برید .

 

World 2 – Fluff-Puff Peaks

 

برای رسیدن به یک منطقه ی جدید در سرزمین Fluff Pluff نیاز دارید که ابتدا از این مرحله ی سخت و پیچیده عبور کنید . پشت سر گذاشتن این چالش سخت کلید شما برای رسیدن به دومین Special World در Super Mario Bros Wonder است. لازم به ذکره قبل از دستیابی به این منطقه باید چالش Spring Feet 1 رو هم پشت سر بزارید .

 

World 3 -Shining Falls

 

بعد از اتمام World 3 به Royal Seed Mansion برگردید . این بار Master Poplin برای شما یک مسیر جدید فراهم میکنه که شما رو به Warp Point و منطقه ی مخفی (Special World) میرسونه .

 

World 4 – Sunbaked Desert

 

شما در این مرحله با عبور از منطقه ی Shova Mansion به دو بخش جدید Super Mario Bros Wonder دسترسی پیدا می کنید . زمانی که  Flight of The Bloomps و Expert Badge Challenge Invisibility 1 رو پشت سر گذاشتید می تونید به Special World برید .

 

World 5 – Fungi Mines

 

وقتی دوباره به این مرحله برگردید متوجه می شید که دوستان Poplin شما یک مسیر برای رسیدن به ورودی پنجم جهان و مرحله ی مخفی ایجاد میکنن .

 

World 6 – Deep Magma Bog

 

برای اولین بار شما با یک ورودی مخفی مواجه نیستید و باید 25 Wonder Seed جمع آوری کنید . بعد از این کار به ترتیب باید از چالش های Expert Badge Challenge : Jet Run 2  ، Expert Badge Challenge : Invisibility 2  و Expert Badge Challenge : Spring Feet 2 عبور کنید تا به ورودی مخفی دست پیدا کنید .

 

آخرین مرحله مخفی Super Mario Bros Wonder:

World 7 – Petal Isles

 

برای ورود به آخرین مرحله ی مخفی Super Mario Bros Wonder نیاز دارید که  مرحله ی Wiggler Race: Spelunking رو پشت سر بزارید . بعد از این کار یک Travel Point جدید در نقشه ی Petal Isles در کنار اولین منطقه می بینید .