هولوگرام عجیب ماریو در مراسم CES 2024

هولوگرام عجیب ماریو در مراسم CES 2024

هولوگرام عجیب ماریو در مراسم CES

 

به تازگی رویداد CES در شهر لاس وگاس برگزار شد . معمولا در این مراسم شرکت های مختلف از ابداعات و نوآوری های خودشون رونمایی میکنن که در چند سال اخیر هوش مصنوعی نقش بسیار مهمی در این مراسم داشته. در گذشته ابداعات شگفت انگیزی مثل صفحه نمایش های شفاف و نامرئی شرکت سامسونگ در طی این رویداد معرفی شدن.

 

چیزی که مراسم امسال رو برای گیمرها متفاوت میکنه وجود یک نمونه ی هولوگرامی از شخصیت محبوب ماریو (Mario) هست که ویدیوی این بخش رو میتونید تماشا کنید . به لطف هوش مصنوعی بازدید کنندگان این امکان رو داشتن که با این کاراکتر صحبت کنن ولی برعکس انتظاری که داشتن نتیجه ی این نوآوری بسیار عجیب و گیج کننده بود و با پاسخ های متفاوتی از این شخصیت روبه رو شدن.

ظاهر این هولوگرام شباهت زیادی به ماریو داره اما جواب هایی که به طرفدارها میده ابدا به شخصیت پردازی این کاراکتر شبیه نیست و همینطور صداگذاری عجیبی برای اون استفاده شده . البته نینتندو بعد از این مراسم به طور رسمی اعلام کرد که این فناوری و هولوگرام در اواسط مراحل ساخت قرار داشته و به اشتباه داخل این رویداد نمایش داده شده . نکته ی جالب اینه که با وجود ناقص بودن این تکنولوژی اما همچنان پتانسیل این رو داره که ساعت ها طرفدارهای این شخصیت دوست داشتنی رو سرگرم کنه.