اجرای بازی Zelda: TOTK با کیفیت ۴K

اجرای بازی Zelda: TOTK با کیفیت ۴K

اجرای بازی Zelda: TOTK با کیفیت 4K روی نینتندو سوییچ !

 

مدت ها است که قدرت سخت افزاری کنسول نینتندو سوییچ 2 (Nintendo Switch 2) باعث ایجاد بحث ها و شایعات زیادی شده . یکی از سوال های اصلی طرفداران مربوط به توانایی این کنسول در اجرای بازی ها با کیفیت 4K هست . به نظر میرسه یک سازنده ی ماد از این حدس و گمان ها خسته شده و با شخصی سازی کنسول نسل حاضر نینتندو امکان اجرای بازی ها به صورت 4K رو فراهم کرده.

 

این فرد که صاحب کانال یوتیوب Naga هم هست اعلام کرده که مقدار Ram نینتندو سوییچ که در حالت عادی 4GB هست رو با دو رم 4GB با فرکانس بالاتر جایگزین کرده اما به نظر میرسه اکثر عناوین این کنسول در بهترین حالت هم حداکثر از قدرت 4GB Ram استفاده میکنن . البته ارتقای نینتندو سوییچ  و همینطور استفاده از قابلیت Over Clock روی اجرای بازی Zelda: TOTK تاثیر داشته و نهایتا باعث شده تا این بازی به صورت 4K اجرا بشه اما باید گفت با این کیفیت تصویر شرایط اجرای بازی تا حد زیادی افت کرده و عملا تجربه ی اون رو غیرممکن کرده . ویدیوی مراحل این شخصی سازی و نتیجه ی اون در این مقاله  قرار گرفته .

 

البته ما انجام همچین کاری رو به کسی پیشنهاد نمی کنیم اما سوال مهم اینه که آیا اجرای بازی‌هایی مانند Zelda: TOTK با کیفیت 4K جزو اهداف نینتندو برای نسل بعدی کنسول ها هست ؟ مدتی قبل شایعه شده بود که نینتندو (Nintendo) در مراسم GamesCom سال گذشته طی جلسه ای خصوصی با برخی از سازندگان بازی ها از نمونه ی اولیه ی نینتندو سوییچ 2  (Nintendo Switch  2) رونمایی کرده که قابلیت اجرای عنوان Legend of Zelda: Breath of The Wild با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 رو داشته .