حضور Princess Daisy در انیمیشن Super Mario Bros

حضور Princess Daisy در انیمیشن Super Mario Bros

حضور Princess Daisy در انیمیشن Super Mario Bros

Princess Daisy در انیمیشن Super Mario Bros

همه میدونیم که نسخه ی سینمایی Super Mario Bros با استقبال فوق العاده ای رو به رو بود و خوشبختانه اعلام شده که در سال 2026 شاهد انتشار نسخه ی دوم این انیمیشن خواهیم بود . اما به نظر میرسه هنوز هم نکاتی مربوط به نسخه ی اول وجود داره که متوجه اون نشدیم.

 

تغییرات انیمیشن Super Mario Bros

Jeff Diffenderfer که به عنوان طراح انیمیشن و همینطور داستان پرداز برای استودیوی Illumination و Nintendo مشغول به کار بوده ، اخیرا یکسری طراحی هنری از انیمیشن Super Mario Bros منتشر کرده که بخش هایی از این اثر رو نمایش میدن و ما رو به یاد صحنه هایی از این انیمیشن دوست داشتنی میندازن .

همینطور که در تصاویر بالا می بینید دوتا از این طراحی ها نسبت به نسخه ی سینمایی متفاوت به نظر میرسن و ما شاهد حضور پرنسس دیزی (Princess Daisy) در برخی صحنه ها هستیم که یکی از اون ها یک صحنه ی نبرد مشابه به سری فیلم های Avengers هست . تو طراحی بعدی هم به نظر میرسه یک Flash Back از خاطرات دوران دبیرستان این پرنسس به تصویر کشیده شده .

البته دیدن پرنسس دیزی (Princess Daisy) در طراحی های اولیه به معنی حضور قطعی و سپس حذف شدن این کاراکتر از نسخه ی سینمایی نیست . این احتمال وجود داره که پرنسس دیزی (Princess Daisy) فقط به عنوان یک ایده‌ اولیه در این طراحی ها حضور داشته و بعد از مدتی سازندگان تصمیم گرفتن که این شخصیت در انیمیشن حضور نداشته باشه . به این نکته هم باید توجه داشت که همچنان احتمال حضور این کاراکتر در نسخه ی بعدی انیمیشن Super Mario Bros وجود داره .