ساخت بازی مبارزه ای Avatar: The Last Air Bender

ساخت بازی مبارزه ای Avatar: The Last Air Bender

بازی Avatar: The Last Air Bender در دست ساخت قرار دارد

Avatar: The Last Airbender

عنوان Avatar: The Last Air Bender که سبکی مبارزه ای و Fighting دارد با همکاری Maximum Games  و استودیوی بازی سازی Paramount در مرحله ی تولید قرار دارد و انتظار میره که در سال 2025 شاهد انتشار اون باشیم .تا به این لحظه جزئیات چندانی درباره ی پلتفرم های هدف یا سبک و نوع مبارزات بازی منتشر نشده و اطلاعات موجود تنها خبر از یک عنوان رقابتی میدن که نسخه ی Early Access این عنوان در اوایل سال 2025 عرضه خواهد شد.

 

سازنده Avatar: The Last Air Bender

شرکت Maximum Games از استودیوهای بازی سازی متعددی تشکیل شده که از بین اونها میشه به استودیوهای Modus Games  ،Just For Games  و Merge Games اشاره کرد که همگی تحت نظر و به نام این شرکت به تولید عناوین مختلف میپردازن . بازی های Super Animal Royale 2018 ،Cris Tales 2021 ،Soulstice 2022 و عنوان فایتینگ و مبارزه ای خاصی به اسم Them Fighting Herds همگی جزو آثاری هستند که طی سال های گذشته توسط این شرکت تولید و عرضه شدن.

استودیوی Mane6 که ساخت اثر Them Fighting Herds رو در کارنامه ی کاری خودش داره در سال 2022 توسط شرکت Maximum Games خریداری شد و از همون سال شروع به گسترش و توسعه ی این عنوان کرد . دقیقا اشاره نشده که کدوم استودیو مسئولیت ساخت Avatar: The Last Air Bender رو برعهده داره اما این احتمال وجود داره که استودیوی Mane6 در حال توسعه ی این بازی باشه.

سری Avatar با سبک مبارزه ای نا آشنا و غریبه نبوده و شاهد حضور چندین کاراکتر از جهان این سری در عنوان Nickelodeon All Star Brawl و همینطور نسخه ی 2023 این بازی بودیم . آخرین بازی سری Avatar با اسم Avatar: The Last Air Bender : Quest For Balance و در سال 2023 عرضه شده که برای پلتفرم های Pc ، Playstation ،Nintendo Switch  و Xbox در دسترس هست.