شبیه سازی منوی Wii برای نینتندو سوییچ

شبیه سازی منوی Wii برای نینتندو سوییچ

بازسازی انیمیشن های منوی کنسول Wii برای نینتندو سوییچ

 

گیمرهایی که تجربه ی بازی با کنسول Wii رو داشتن قطعا انیمیشن های متنوع منوی این کنسول رو یادشونه . منوی این پلتفرم به گونه ای طراحی شده بود که موقع انتخاب یک بازی بعد از پر شدن نوار Loading روی صفحه یک انیمیشن به همراه موزیک براتون پخش می شد و دوباره ازتون سوال می شد که قصد دارید این بازی رو اجرا کنید یا که می خواید به منوی اصلی برگردید .

 

برای کسانی که فرصت بازی با این کنسول ها رو داشتن منوی برخی بازی‌ها مثل Super Smash Bros یا Skyward Sword واقعا خاطره انگیز به شمار میان. و این سوال پیش میاد که چی می شد اگه این انیمیشن ها برای بعضی از بازی‌های نینتندو سوییچ هم وجود داشتن؟ کانال یوتیوب Pineapple Puppy به این سوال جواب داده و براساس ویژگی‌های منوی بازی‌های Wii یکسری انیمیشن برای تعدادی از بازی های نینتندو سوییچ طراحی کردن که عناوین Mario Kart 8  ،Super Mario Odyssey جزو این بازی ها هستن.

البته برخی از این انیمیشن ها شباهت زیادی به نسخه های روی کنسول Wii دارن اما اکثر اونها حاصل خلاقیت این گروه هستن که واقعا باعث ایجاد حس نوستالژی برای طرفداران کنسول Wii میشن. در حال حاضر پتانسیل زیادی برای ایجاد تغییر در جزئیات منوی نینتندو سوییچ وجود داره و امیدواریم در کنسول نسل بعدی نینتندو شاهد جزئیات و ویژگی های جذاب تری در این بخش باشیم.