کیت Picofly (RP 2040) پیکوفلای برای نینتندو سوییچ کپی خور

کیت Picofly (RP 2040) پیکوفلای برای نینتندو سوییچ کپی خور

در این مقاله قصد داریم تا درباره استفاده کیت Picofly (RP 2040) برای نینتندو سوییچ کپی خور توضیحات جامع و مفصلی ارائه کنیم.

بدون شک تصور نینتندو سوییچ OLED یا نینتندو سوییچ Lite به صورت اورجینال خور بسیار سخت و دشوار است! پرداخت هزینه های 60 یا 70 دلاری برای شخصی که 2 تا 3 هزار دلار حقوق ماهیانه دارد البته مسئله بزرگی نیست. اما زمانی که گیمر ایرانی وارد این میدان بشود بدون شک دچار مشکل خواهد شد! پرداخت 2 تا 3 میلیون تومان به ازای هر بازی برای نینتندو سوییچ هزینه ای بسیار سنگین به حساب می آید و تمامی اشتیاق گیمر را می گیرد تا اینکه سرانجام کنسول عزیزش برای فروش سر از سایت دیوار در می آورد.

اما خدمات کپی خور ما را از زندان نینتندو سوییچ آزاد می کند و وارد دنیای بی کران کپی خور نینتندو سوییچ می شویم. کپی خور نینتندو سوییچ های جدید (OLED, Lite, Normal V2) تنها به صورت کپی خور سخت افزاری امکان پذیر است که درباره آن به تفصیل در این مقاله صحبت کرده ایم. نینتندو سوییچ کپی خور در واقع تمام آن چیزی است که نینتندو باید باشد! تمام بازی ها صرفا با یک کلیک در اختیار کاربر قرار می گیرند. تجربه بازی آنلاین در کنار بازی کپی خور بی نظیر است و ده ها ویژگی دیگر انتظار تجربه کاربر را می کشند. و این دنیای نینتندو سوییچ کپی خور است!

خرید یک کنسول نینتندو سوییچ اورجینال خور می تواند هزینه ی سنگینی برای گیمر های ایرانی باشد. زمانی که خرید یک کنسول بازی با زحمت فراوان بدست آمده باشد مراقبت کردن از آن یک اولویت است. حال زمانی که حرف از کپی خور سخت افزاری می شود همه فکر ها ناخودآگاه به سمت 2 کلمه متمرکز می گردد:بخش اول (کپی خور) و بخش دوم (سخت افزاری). بدون شک داشتن کنسول نینتندو سوییچ کپی خور شده یک رویا برای هر علاقه مند به دنیای نینتندو است ولی از آن طرف کلمه سخت افزاری به معنای باز شدن کنسول است و اینجاست که گیمر ایرانی بین دوراهی قرار می گیرد!

زمانی که خرید یک کنسول بازی با زحمت فراوان بدست آمده باشد مراقبت کردن از آن یک اولویت است.



 

کپی خور سخت افزاری در باطن یک روش ایده آل کپی خوری است و به ما اجازه دسترسی کامل و صحیح به سخت افزاری نینتندو سوییچ را می دهد. ولی از آنطرف از کجا می توانیم مطمئن باشیم که چه نوع کپی خور سخت افزاری مناسب دستگاهمان است؟ و از همه مهم تر آنکه انجام کپی خور سخت افزاری یک روش پیچیده حساس است و کیت کپی خوری اشتباه به علاوه نصاب غیر حرفه ای می تواند باعث مستهلک شدن کنسول عزیز شما بشود که در این مقاله به طور مفصل درباره انواع کیت های کپی خوری صحبت کرده ایم.

کیت های کپی خور سخت افزاری به طور کلی به 3 دسته تقسیم می شوند:

  • Team Xecuter 
  • کیت های مبنی بر Basic  
  • کیت های پیکوفلای یا رزبری (RP 2040)

کیت های Team Xecuter در واقع کیت های اورجینال کپی خوری نینتندو سوییچ هستند و به مدت 3 سال است که پرچمدار کیت های کپی خوری می باشند. کیفیت بالای این کیت ها در کنار کمیاب بودن این کیت های کپی خوری باعث شده تا نسبت به بقیه کیت های کپی خوری قیمت بالاتری داشته باشند. از فریمور های NX گرفته تا قابلیت Reset شدن از راه دور و … تماما باعث می شود تا کیت های کپی خور Team Xecuter همواره جای خود را به عنوان پرچمدار کیت های کپی خوری حفظ نمایند.

کیفیت بالای این کیت ها در کنار کمیاب بودن این کیت های کپی خوری باعث شده تا نسبت به بقیه کیت های کپی خوری قیمت بالاتری داشته باشند.

(البته که در مایتندو همواره از کیت های کپی خوری Team Xecuter استفاده می شود و تنها با استفاده از برترین کیت کپی خوری به علاوه کامل ترین روش نصب آن است که می توانیم خیال خود را برای همیشه راحت کنیم و این خاطرجمعی را با مشتری های عزیزمان در قالب یک گارانتی رسمی به اشتراک بگذاریم.)


کیت Picofly (RP 2040) برای نینتندو سوییچ کپی خور
کیت های پایه Basic از همان اول از دور مسابقه خارح می شوند! زیرا که در واقع آنها Clone یا نسخه همانند شده از کیت های Team Xecuter هستند و غالبا دچار نقص می شوند که در درازمدت عملکرد با ثباتی ندارند.

کیت های کپی خوری مبنی بر رزبری یا پیکوفلای Picofly در واقع کیت هایی ارزان قیمت به حساب می آیند که به تازگی به واسطه یک کد منتشر شده این قابلیت را پیدا کرده اند که نینتندو سوییچ را وارد حالت کپی خوری کنند. خب این به ظاهر باید خبر عالی باشد! اما زمانی که قیمت قطعه ای کاهش می یابد باید مطمئن بود که یا از کیفیت آن کم شده و یا اینکه از ویژگی های آن کاسته شده است. در واقع اتفاقی که در کیت های کپی خور مبنی بر رزبری شاهد آن هستیم همینست. پیکوفلای امکان این را دارد تا دستگاه شما را وارد حالت کپی خوری کند و از انجام این کار توانا است ولی در حفظ و نگهداری درازمدت آن  ناموفق عمل می کند. داغی دستگاه طی مدت زمان چند ماهه، نصب سخت و دشوار، نبود هیچگونه ساز و کار Reset شدن و کیفیت پایین کیت های Picofly از جمله دلایلی هستند که نباید از این کیت ها در دستگاه گران قیمت شما استفاده شود.

 

داغی دستگاه طی مدت زمان چند ماهه، نصب سخت و دشوار، نبود هیچگونه ساز و کار Reset شدن و کیفیت پایین کیت های Picofly از جمله دلایلی هستند که نباید از این کیت ها در دستگاه گران قیمت شما استفاده شود.

 

البته که باید خاطرنشان کرد، درست مانند اوایل کیت های Team Xecuter کیت های مبنی بر رزبری می توانند زمانی جای خود را در عرصه کپی خور سخت افزاری باز کنند که البته عوامل زیادی باید در مورد آن مورد بررسی قرار بگیرند. متاسفانه سختی کار در کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ اینست که درست نمی دانید که چه نوع کیت و با چه کیفیتی بر روی کنسول شما نصب شده است. اگر یک کیت کپی خوری اورجینال و با کیفیت با یک نصب بدون نقص صورت گیرد می توان گفت که شما یک آپگرید (Upgrade) به جا برای کنسول عزیزتان انجام داده اید و درست بر عکس زمانی که یک کیت کپی خوری ناکارآمد با یک نصب ناموفق انجام می شود شما صرفا یک تایمر برای فرا رسیدن زمان آسیب کنسول خود تنظیم کرده اید!

 

بدون شک مایتندو به عنوان اولین و معتبر ترین مرجع کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ در ایران از تمام این موارد آگاه است و با ارائه برترین خدمات با بالاترین کیفیت تلاش دارد تا بتواند یک مرکز تمام عیار برای علاقه مندان به صنعت ویدئو گیم و خصوصا نینتندو را ایجاد نماید. مفتخریم اعلام نماییم که تا کنون با  بیش از 350 نصب موفق کپی خور سخت افزاری در ایران همه روزه در حال خدمت رسانی و قبول سفارشات شما عزیزان هستیم. برای ثبت سفارش خدمات کپی خور نینتندو سوییچ خود اینجا را کلیک کنید و یا با شماره های زیر در ارتباط باشید:

  • 0935-764-6318
  • 0936-143-4881