سالگرد ۳۰ سالگی Final Fantasy VI

سالگرد ۳۰ سالگی Final Fantasy VI

سالگرد 30 سالگی عنوان Final Fantasy VI

 

اثر محبوب شرکت Squaresoft در سبک RPG امروز 30 ساله شد . عنوان Final Fantasy VI در 2 آوریل سال 1994 برای کنسول Famicom عرضه شد . این نسخه به لطف داستان جذاب ، موسیقی هیجان انگیز و طراحی پیکسلی زیبا در بین طرفداران سری Final Fantasy محبوبیت بسیار زیادی داره . لازم به ذکره که این عنوان اولین نسخه ای به شمار میره که Hironobu Sakaguchi یعنی خالق این سری از ساخت اون کناره گیری کرد که باعث شد Hiroyuki Itou و Yoshinori Kitase مسئولیت ساخت این عنوان رو به عهده بگیرن .

 

Final Fantasy VI داستان تعدادی مبارز و شورشی رو روایت میکنه که برای مقابله با یک دشمن واحد با همدیگه متحد شدن . اونها تلاش میکنن تا با یک امپراطوری اهریمنی و یک جادوگر شرور به اسم Kefka که قصد داره با استفاده از یک جادوی کهن دنیا رو نابود کنه مقابله کنن . در زمان عرضه ی این بازی در ژاپن پلیرهای مقیم مناطق آمریکای شمالی مجبور بودن برای تجربه ی این بازی تا ماه اکتبر صبر کنن . پلیرهایی اروپایی هم چاره ای نداشتن جز اینکه یکی از دو نسخه ی ژاپنی یا آمریکایی رو خریداری کنن .

 

از زمان عرضه ی Final Fantasy VI بارها شاهد بازسازی و پورت شدن اون روی پلتفرم های مختلفی مثل Playstation ، Game Boy Advance ، Nintendo Switch، Android  و IOS بودیم .