سوالات متداول در رابطه با نینتندو سوییچ کپی خور

در این پست جامع، تمامی سوالات مربوط به نینتندو سوییچ کپی خور شده رو توضیح می دهیم.

سوالات متداول در رابطه با نینتندو سوییچ کپی خور

تفاوت بین نینتندو سوییچ معمولی و نینتندو سوییچ کپی خور شده چیست؟

نینتندو سوییچ کپی خور شده همان نینتندو سوییچ معمولی است با این تفاوت که دیگر شما هزینه ای برای اجرای بازی های مختلف پرداخت نمی کنید و صرفا از طریق سایت های دانلود بازی، به راحتی یک Copy  و Paste  می توانید از بازی های نینتندو سوییچ لذت ببرید.

 

آیا نینتندو سوییچ OLED  و یا  Lite  کپی خور می شود؟

تمامی مدل های نینتندو سوییچ کپی خور می شوند، مدل های OLED  و lite  و جعبه قرمز  به صورت سخت افزاری کپی خور می شوند.

 

تفاوت میان کپی خور سخت افزاری و کپی خور نرم افزاری چیست؟

نینتندو سوییچ  هایی که اوایل عرضه کنسول نینتندو به بازار آمدند( اصطلاحا جعبه سفید Unpatched ) قابلیت کپی خور شدن به صورت نرم افزاری را داشتند، ما بقی مدل های نینتندو سوییچ مانند Nintendo Switch OLED  و  Nintendo Switch Lite  و Nintendo Switch  های جعبه قرمز به صورت سخت افزاری کپی خور می شوند.

 

آیا می شود نینتندو سوییچ OLED   را به صورت نرم افزاری کپی خور کرد؟

خیر به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و تنها روش ممکن کپی خور سخت افزاری است.

 

چرا باید نینتندو سوییچم را کپی خور کنم؟

با هزینه گزاف بازی های نینتندو سوییچ برای جامعه گیمر ایرانی، کپی خور کردن یکی از برترین کنسول های بازی دنیا و دسترسی به چندین هزار بازی به صورت رایگان یک امر ضروری برای کنسول شما می باشد.

 

آیا کپی خور سخت افزاری آسیبی به دستگاه من وارد می کند؟

خیر، قطعات کپی خور سخت افزاری مخصوص نینتندو سوییچ ساخته شده اند و پس از نصب کپی خور بخشی جزوی از دستگاه شما می شوند و چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت دچار هرگونه آسیب و یا استهلاکی برای دستگاه بازی شما ندارد.

 

آیا پس از خاموش و روشن شدن نینتندو سوییچ کپی خور از بین می رود؟

خیر، کپی خور سخت افزاری جزو کامل ترین کپی خور های موجود در بین کنسول های بازی می باشد و  به هیچ روشی از بین نمی رود، چه با خاموش و روشن کردن نینتندو سوییچ و یا چه با آپدیت شدن دستگاه و …

 

برای نصب بازی بعد از کپی خور کردن دستگاهم چه  کاری باید انجام بدم؟

روش های مختلفی برای نصب بازی روی کنسول کپی خور شده نینتندو وجود دارد، می توان از طریق اتصال به اینترنت و دانلود از خود نینتدو سوییچ بازی دانلود کرد و یا از طریق سایت های مختلف دانلود بازی با یک کابل Type-C  بازی مورد نظر را نصب کنید که تماما آموزش های لازم در کانال تلگرام قرار گرفته اند.

 

آیا محدودیتی برای دانلود بازی وجود دارد؟

خیر، هر بازی که برای نینتندو سوییچ به صورت رسمی عرضه شده باشد (قابل خرید در E-Shop  باشد) به صورت رایگان برای نینتندو سوییچ کپی خور قابل دسترس خواهد بود.

 

آیا با اتصال به اینترنت کپی خور  Ban  و یا Brick  می شود؟

خیر، در کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ OLED  و Lite  و  نینتندو سوییچ جعبه قرمز هیچ محدودیت اتصال به اینترنتی وجود ندارد و دستگاه دچار Ban   و یا Brick  نمی شود.

 

آیا ضمانتی برای کپی خور سخت افزاری وجود دارد؟

بله تمامی مدل های نینتندو سوییچ که به صورت سخت افزاری کپی توسط فروشگاه نینتندو من کپی خور شده اند تا (6) ماه پس از انجام کپی خور شامل گارنتی سلامت محصول می شوند.

 

تا چه اندازه فروشگاه نینتندو من بعد از انجام کپی خور پشتیبانی دارد؟

فروشگاه نینتندو من تلاش می کند تا به صورت همه روزه با پشتیبانی تلفنی و یا از طریق شبکه های مجازی مشکلات نرم افزاری پیش آمده رو برطرف کند.

 

آیا کپی خور سخت افزاری مزیتی نسبت به کپی خور نرم افزاری دارد؟

تمامی معایب کپی خور نرم افزاری (مانند نیاز مبرم به جیگ RCM  و یا Inject Payload  و یا اتصال به اینترنت و ..) در کپی خور سخت افزاری از بین رفته اند و می توان گفت که این روش کپی خور از جمله بهرین روش های کپی خور در دنیای بازی است.