تبدیل نینتندو سوییچ به یک کنسول کاملا خانگی

تبدیل نینتندو سوییچ به یک کنسول کاملا خانگی

تبدیل نینتندو سوییچ به یک کنسول خانگی !

 

یوتیوبری به اسم Tito دست به کار شده و با خلاقیتی که داشته تونسته کنسول نینتندو سوییچ رو به یک کنسول خانگی و ثابت تبدیل کنه که باعث شده این کنسول در حین اجرای بازی ها دمای پایین تری داشته باشه . این ویدیو که در کانال یوتیوب Macho Nacho Productions منتشر شده توجه های زیادی رو به خودش جلب کرده.

این روش راه حلی برای کنسول هایی است که در بخش صفحه نمایش آسیب دیدن و با وجود اینکه بعد از این تغییر دیگه نمیشه اونهارو کنسولی دستی و قابل حمل به شمار آورد اما میشه دمای داخلی کنسول رو درحالت Overclocked به شکل فوق العاده ی بین 2 تا 8 درجه ی سانتیگراد کاهش داد ، درحالی که اکثر کنسول ها به خودی خود تا این حد توان خنک کنندگی ندارن.
همینطور که در ویدیوی بالا می بینید فرآیند نصب قالب و ساختار جدید کنسول چندان پیچیده نیست و مراحل جای گذاری اجزای داخلی نینتندو سوییچ به خوبی توضیح داده شده .

بسیاری از طرفداران کنسول نینتندو سوییچ ویژگی اصلی این کنسول رو همین امکان جابه جایی و تجربه ی بازی ها در مکان های مختلف میدونن و این نوع شخصی سازی با وجود اینکه اون رو به یک کنسول خانگی تبدیل میکنه اما تاحدی بهترین راه نجات برای کنسول هایی است که در بخش صفحه نمایش صدمه دیدن . این یوتیوبر سازه و قالب مورد نیاز برای این فرآیند رو به همراه تمامی اجزای به کار رفته در اون مثل فن خنک کننده و پورت USB رو در یک فروشگاه آنلاین برای فروش گذاشته که قیمتی حدود 40 یورو داره و میشه گفت درصورتی که توانایی نصب این دستگاه رو داشته باشید و نیازی به پرداخت هزینه برای نصب نداشته باشید میشه گفت قیمت مناسبی داره و مقرون به صرفه است.