گیم پلی فارسی افسانه زلدا Breath of the Wild

گیم پلی فارسی افسانه زلدا Breath of the Wild

گیم پلی فارسی بازی افسانه زلدا Breath Of The Wild

مجموعه بازی های The Legend of Zelda بدون شک از بهترین بازی های  نینتندو و از بهترین های تاریخ ویدئو‌گیم هستند. تاکنون حدود هجده عنوان از بازی های  Legend of Zelda منتشر شده که تقریبا همگی آنها از بهترین های دوران خود بوده اند و توانستند تا در ذهن گیمر ها باقی بمانند.بدون شک یکی از معروف ترین بازی های این فرنچایز  The Legend of Zelda: Breath of the Wild است. این بازی که یک شاهکار به تمام معنا است توانسته تا نمره 97 را از متاکریتیک کسب کند و در جایگاه پنجمین بازی تاریخ ویدئو گیم قرار بگیرد.

بدون شک یکی از معروف ترین بازی های این فرنچایز  The Legend of Zelda: Breath of the Wild است.

سری بازی های افسانه زلدا تقریبا در هر المانی یک تجربه تکرار نشدنی هستند از همین جهت نمی توان دقیقا گفت که نقطه قوت بازی چیست، محیط وسیع و پرجزئیات، گرافیک خلاقانه وگیم‌پلی فوق‌العاده همگی از ویژگی‌های این بازی است.

اما در کنار همه‌ موارد بالا تجربه داستان بازی Breath of the Wild لذتی دو چندان دارد و کسانی که نینتندو سوییچ  دارند می‌توانند از این بازی خارق‌العاده نهایت لذت را ببرند. از طرفی برای علاقه مندانی که هنوز نینتندو سوییچ را تهیه نکرده اند مایتندو برای اولین بار در ایران اقدام به تهیه واکترو (walkthrough) کاملا فارسی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild کرده است تا تمام علاقه‌مندان به دنیای افسانه زلدا در جریان داستان و اتفاقات بازی باشند.



 

این گیم‌پلی به‌صورت انحصاری ضبط و زیرنویس شده و بخش های اضافه آن حذف شده تا تنها بخش داستانی آن تقدیم شما گردد.

(قسمت 1 گیم پلی فارسی افسانه زلدا Breath Of The Wild)

(قسمت 2 گیم پلی فارسی افسانه زلدا Breath Of The Wild)