انتشار مرحله ی جدید ماریو ۶۴

انتشار مرحله ی جدید ماریو ۶۴

ساخت مرحله ی جدید ماریو 64 در سال 2022

 

یکی از ماد سازهای معروف دنیای گیم یعنی Kaze Emanuar درسال 2022 مرحله ای جدید و بسیار زیبا برای عنوان کلاسیک ماریو 64 طراحی کرد که باعث ایجاد هیجان و شور و شوق زیادی بین طرفدران این بازی شد. او برای اولین در یک ویدیو با عنوان (ساخت بازی برای نینتندو 64 درسال 2022) از این مرحله رونمایی کرد که شامل اشیاء و سکوهای متحرک متعدد ، بافت های گرافیکی با طراحی پرجزئیات و همینطور نورپردازی زیبا بود که همگی به شکل خارق العاده ای روی کنسول N64 قابل اجرا بودن.

بازخوردهای ویدیوی ماریو 64

به محض انتشار این ویدیو از ماریو 64 شاهد واکنش ها و پرسش های گیمرها بودیم و میشه گفت همه شگفت زده بودن که چطور میشه با سخت افزار قدیمی این کنسول ، بازی ای با چنین کیفیت بالایی اجرا کرد . البته Kaze Emanuar در ویدیویی جداگانه توضیحاتی در این مورد ارائه کرد . او در این ویدیو به استفاده از قابلیت (Baked Vertex Color) برای نمایش رنگ ها و همینطور بهره گیری از قابلیت های کنسول نینتندو 64 برای طراحی نورپردازی اشاره کرد . او در ادامه ی توضیحات از طراحی های پیچیده تر و چندلایه به عنوان یکی از مهم ترین نکات در ساخت ماد برای کنسول های قدیمی یاد کرد که باعث کاهش تکرار در طراحی بافت های بازی میشن.

طبق گفته های او این مرحله ماریو 64 که شامل چندین بخش هست با همکاری Bioback و آهنگ سازی به نام Badub ساخته شده . شما می تونید از طریق کانال یوتیوب و صفحه ی توییتر شخصی او به تماشای این ویدیو بپردازید.