قطع سرویس آنلاین کنسول های ۳DS  و Wii U

قطع سرویس آنلاین کنسول های ۳DS و Wii U

قطع سرویس آنلاین کنسول های  3DS و Wii U

 

نینتندو اخیرا اعلام کرده که در تاریخ 8 آوریل 2024 پشتیبانی از سرویس های آنلاین 3DS و Wii U قطع میشه . البته نینتندو از قبل هم تاریخ حدودی این اتفاق رو اعلام کرده بود و در مارس 2023 هم سرویس Eshop که به عنوان فروشگاه آنلاین این پلتفرم ها به شمار میره قطع شد .

از این تاریخ به بعد تمامی قابلیت های Coop ، رتبه بندی های آنلاین و در کل جابه جایی داده های اینترنتی ناممکن میشه هرچند یک سری استثنا هم وجود داره و اشاره شده که سرویس های Pokemon Bank و Pokemon Transporter همچنان فعال باقی می مونن و پلیرها می تونن محتوا و بازی هایی که از این بخش ها خریداری کردن رو در آینده دانلود کنن و بهشون دسترسی داشته باشن .

با وجود این اتفاقات اکثر بازی های آفلاین همچنان روی این کنسول ها قابل اجرا هستن و این موضوع تا حد زیادی بازی های آنلاین رو تحت تاثیر میزاره که برای مثال Splatoon یکی از این بازی هاست و اگر قصد دارید رتبه ی خودتون رو تو این بازی افزایش بدید باید عجله کنید .

 

آمار فروش Wii U

با فروش چند میلیون نسخه ای و استقبال زیادی که از کنسول نینتندو سوییچ شد در طول زمان پلتفرم های Wii U و 3DS به فراموشی سپرده شدن و آخرین تغییراتی که تو آمار فروش Wii U ایجاد شده مربوط به سال 2023 هست که احتمالا آخرین نسخه ی موجود این کنسول از فروشگاهی خریداری شده بوده . درباره ی نسل بعدی کنسول های نینتندو هم شایعاتی وجود داره و طبق گمانه زنی ها به زودی شاهد رونمایی از اون خواهیم بود و حتی به نظر میرسه که برخی شرکت های بازی سازی درحال حاضر به سخت افزار این کنسول دسترسی دارن و درحال ساخت عناوینی برای عرضه در آینده هستن .