تغییرات Overwatch 2 در فصل نهم Season 9

تغییرات Overwatch 2 در فصل نهم Season 9

بازی محبوب Overwatch 2 تغییرات زیادی برای Season 9 ایجاد کرده که میتونه روی روند بازی پلیرها تاثیر زیادی داشته باشه .

با این آپدیت Overwatch 2 که تو ماه فوریه منتشر میشه قابلیت Self Heal (پر کردن جون) به قهرمان های کلاس Damage و Tank اضافه میشه . در این Season  تمام کاراکترهایی که جزو گروه Support به شمار نمیان  در صورتی که برای یه مدت از دشمن ضربه نخورن به صورت خودکار بخشی از جونشون پر میشه .

کارگردان Overwatch 2 یعنی Aron Keller در این باره اظهار نظر کرده و گفته که ” قابلیت Self Heal در حال حاضر برای کاراکتر های گروه Support در دسترسه و این قابلیت در آپدیت بعدی به کاراکترهای Damage  و Tank هم اضافه میشه که البته از شدت و توان کمتری برخورداره . در این حالت بخاطر اینکه بقیه ی کاراکترها توان پر کردن جون خودشون رو دارن  فشار از روی کاراکترهای Support برداشته میشه و سایر کاراکترها میتونن آزادی عمل بیشتری داشته باشن ” .

 

دلیل اصلی تغییرات Overwatch 2

دلیل اصلی این تغییرات بخاطر ایجاد توازن و افزایش کار تیمی بین پلیرهای Overwatch 2 است ، چون درحال حاضر مشکلاتی تو این زمینه وجود داره . وقتی پلیرها با همدیگه هماهنگ هستن و با همدیگه همکاری میکنن نتیجه ی بهتری میگیرن ، اما وقتی انفرادی و تنهایی جلو میرن تجربه ی این بازی خیلی سخت و پیچیده میشه و تو این شرایط معمولا پلیرهایی که نقش کاراکتر Support رو دارن وظیفه ی سخت تری دارن و مجبورن به سایر کاراکترها که به صورت انفرادی بازی میکنن کمک برسونن و اونهارو Heal کنن.

کارگردان Overwatch 2 همینطور خبر از تغییرات بیشتر تو آینده داد و اعلام کرد که شرکت Blizzard درحال تلاش برای سریعتر کردن گیم پلی و تجربه ی این بازیه و امیدوارن که بتونن در آینده گزینه های بیشتری در اختیار طرفدارانشون قرار بدن . حالت Quicker Play Mode هم به تازگی به منظور همین تغییرات و به شکل آزمایشی در دسترس قرار گرفته بود .