کشف بازی لغو شده ی Nintendo 64

کشف بازی لغو شده ی Nintendo 64

ویدیوی کشف شده از رویداد SpaceWorld حاوی تصاویری از بازی لغو شده ی Nintendo 64 است

رویداد Spaceworld در سال 2000 به عنوان نقطه ی عطفی در تاریخ نینتندو به شمار میره . در این مراسم شاهد رونمایی از کنسول GameCube و همینطور نمونه ی اولیه ی Game Boy Advance بودیم . با توجه به اهمیت این مراسم طبیعیه که شاهد تلاش های متعدد فعالان صنعت گیم برای پیدا کردن تصاویر و ویدیوهای کمیاب اون باشیم .

در گذشته هم Adam Doree یکی از فعالان صنعت گیم و رسانه ی IGN ، ویدیویی یک ساعته از این مراسم به اشتراک گذاشته بود که مربوط به نمونه های اولیه ی GameCube قبل از رونمایی بود . اخیرا انتشار یک ویدیو جدید از این رویداد توسط یک یوتیوبر باعث ایجاد حواشی و اشتیاق زیادی بین گیمرهای قدیمی شده .

 

این فایل ویدیویی که زمانی کمتر از 7 دقیقه داره نسخه های آزمایشی و اولیه ی کنسول Game Boy Advance  رو با رنگ ها و ظاهر های گوناگون به تصویر میکشه که از ترکیب های رنگی متفاوتی در طراحی اون ها استفاده شده . برای مثال یکی از این کنسول ها بدنه ای با رنگ نقره ای و دکمه های آبی داره .

علاوه بر این ما در این ویدیو شاهد بخش هایی از بازی لغو شده ی Gendai Dai-Senryaku: Ultimate War هستیم که یکسال قبل از این رویداد یعنی درسال  1999 توسط یک شرکت بازی سازی ژاپنی به نام Seta رونمایی شده بود و قرار بود که برای کنسول Nintendo 64 منتشر بشه .

این عنوان قرار بود که از قابلیت های Nintendo 64 استفاده کنه و بخشی Multiplayer با امکان بازی چهارنفره ارائه بده اما درنهایت تمام این برنامه ریزی ها نتیجه ای در بر نداشت و این بازی قبل از اتمام ساخت لغو شد .

 

شما می تونید نسخه کامل این ویدئو رو اینجا تماشا کنید: