مزایا و معایب کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ

مزایا و معایب کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ

در این مقاله قصد داریم تا مزایا و معایب کپی خور سخت افزاری را شرح دهیم.

به طور کلی به کنسول بازی که لایه های امنیتی اش برای نصب و اجرای بازی های کپی شده کنار گذاشته شده است، کنسول کپی خور شده می گوییم که به 2 نوع تقسیم می شود:

  • کنسول کپی خور شده نرم افزاری
  • کنسول کپی خور شده سخت افزاری

تقریبا تمام کنسول های بازی مشهور امکان کپی خور شدن به صورت نرم افزاری را دارند اما بعضی از آن ها که کمی بد قلق ترن هستند و امکان کپی خور شدن به صورت نرم افزاری را به گیمر نمی دهند باید به صورت سخت افزاری کپی خور شوند. کپی خور سخت افزاری به معنای فعال شدن حالت کپی خوری به واسطه یک کیت کپی خوری است که در کنسول کار گذاشته می شود.



بعضی از کنسول های بازی تنها با انجام یک سری پروسه ساده سخت افزاری وارد حالت کپی خوری می شوند در حالی که برخی نیازمند ساعت ها صرف انرژی هستند. نینتندو سوییچ اولد (OLED) و لایت (Lite) جدید ترین کنسول ها از سری نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) نیز از این قائده مستثنی نیستند و به صورت سخت افزاری کپی خور می شود که البته می توانید درباره نوع و روش کپی خور نینتندو سوییچ در این مقاله به تفصیل بخوانید.

حالا قصد داریم تا مزایا و معایب یک نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) کپی خور شده به روش سخت افزاری را بیان کنیم:

3-سلامت کنسول پس از کپی خور شدن:

مزایا و معایب کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ

یکی از مهم ترین مسائلی که درباره کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ مطرح است سلامت آن بعد از انجام کپی خور است. البته که ارزش چندصد دلاری نینتندو سوییچ که البته رقم پایینی نیست (خصوصا برای جامعه گیمر ایرانی) این دلهره را در دل گیمر می اندازد که نکند پس از انجام کپی خور دستگاه دچار مشکل شود. کپی خور سخت افزاری نیتندو سوییچ به خودی خود هیچگونه آسیبی به کنسول چه در ابتدا و چه در انتها وارد نمی کند اما…

مهم اینست که چه کسی و یا چه گروهی دستگاه شما را کپی خور می کند

در واقع این پروسه زمانی قابل انجام است که شخص کپی کننده کنسول به شما ضمانت 100 درصدی مدت دار ارائه کند. از آنجایی که خیلی از مشکلات ایجاد شده در کپی خور سخت افزاری تا یکی دو ماه اول خود را نشان نمی دهند ارائه یک کارت گارانتی معتبر ضروری است. مایتندو (فروشگاه نینتندو من) به عنوان اولین و بزرگ ترین مرجع کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ همواره تمامی خدمات کپی خوری و محصولات کپی خور شده را تا 6 ماه شامل گارانتی رسمی سلامت محصول می کند و گیمر را از خدمات انجام شده مطمئن می سازد .

مایتندو تا 6 ماه محصولات کپی خور شده را ضمانت 100 درصدی سلامت محصول می کند

پس می توان گفت البته که کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ به خودی خود هیچگونه آسیبی برای دستگاه ندارد اما شخص و یا گروهی که کار کپی خور را انجام می دهد عاملی بسیار مهم است.

 

2-پایداری قسمت کپی خور:


مورد دیگری که همواره در کپی خور های سخت افزاری مورد بحث است ثبات قسمت کپی خور شده در کنسول است. این که تا چه زمانی کنسول ما کپی خور باقی می ماند و یا اینکه چه محدودیت هایی را برای حفظ کپی خور کنسولمان را داریم و یا این سوال که چه کار هایی را نباید انجام دهیم، همواره در رابطه با نینتندو سوییچ کپی خور (Nintendo Switch) پرسیده می شوند.
 

بهتر است بگوییم که هیچ عاملی، بخش کپی خور نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) را دچار اختلال نمی کند

کپی خور نینتندو سوییچ یکی از کامل ترین کپی خور هایی است که تا کنون بین تمام کنسول های بازی انجام شده است. هیچ عاملی وجود ندارد که بخش کپی خور شده را دچار مشکل و یا اختلال کند و به عبارتی می توان گفت که کپی خور به صورت دائمی و همیشگی است. نه کنسولمان دچار محدودیت می شود و نه کپی خور دچار آسیب و اختلال می شود، همه چیز در سلامت کامل و طبق روال خود انجام می شود. می توانید هر زمان خواستید به اینترنت متصل شوید و از بازی آنلاین خود لذت ببرید و از آن طرف از بازی کپی که به صورت رایگان دانلود کرده اید کمال لذت را ببرید،  کنسولتان به هیچ وجه بریک (Brick) یا اصطلاحا آجر! نمی شود و نیازی به رعایت نکته ی خاصی برای آن ندارید! آزاد باشید و از کنسول کپی خور شده تان کمال لذت را ببرید.

نیازی به رعایت نکته ی خاصی برای آن ندارید! آزاد باشید و از کنسول کپی خور شده تان کمال لذت را ببرید.

 

1-عملکرد و راحتی کار با کنسول پس از انجام کپی خور:

و اما مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشت عملکرد نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) پس از انجام کپی خور سخت افزاری است. اینکه دستگاه به چه صورت کار می کند و یا اینکه تا چه حد کار با آن ساده خواهد بود خود عامل بسیار مهمی است. می توان گفت کار با برخی از کنسول های کپی خور شده به قدری سخت و دشوار است که گیمر را به کلی دلسرد می کند. یا اینکه محیط کاربری کنسول کپی خور شده آنقدر ناکارآمد و پیچیده خواهد شد که ساعت ها آموزش را برای گیمر ضروری می کند. اما در رابطه با عملکرد و محیط کاربری نینتندو سوییچ کپی خور شده می توان گفت که:

تجربه و دانلود بازی رایگان از نینتندو سوییچ کپی خور شده، به راحتی خوردن یک تکه کیک است!

نه تنها عملکرد نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) کپی خور شده پیچیده نمی شود، بلکه با وجود شاپ های دانلود بازی (که با اینترنت ایران سازگاری دارند) و یک محیط کاربری آسان، عملکرد آن دوچندان راحت تر و بهتر خواهد بود. به عبارتی دیگه می توان گفت که نینتندو سوییچ کپی خور شده در واقع یک کنسول ارتقا یافته است که از شر محدودیت های اجباری رهایی یافته.

مایتندو تمامی فایل ها و پیش نیاز هایی را که لازم دارید تا تجربه ای بی نقص و راحت را از کنسول کپی خور شده خود داشته باشید را فراهم کرده است.

___________________________________________________________________________________________________

حال اگر تصمیم به انجام کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ (Nintedendo Switch) خود گرفته اید لازم است بدانید که مایتندو تمامی پروسه های:

  • حمل و نقل کنسول جهت انجام خدمات کپی خوری در سراسر ایران
  • Full Game کردن کنسول پس از انجام کپی خور
  • نصب فایل های پیش نیاز های کنسول پس از انجام کپی خور
  • و ضمانت رسمی کنسول کپی خور شده تا 6 ماه را

به صورت رایگان انجام می دهد و برای گیمر های ایرانی یک نجربه شیرین و لذت بخش را از نینتندو سوییچ را به جا می گذارد.

جهت ثبت سفارش خدمات کپی خور نینتندو سوییچ OLED, Lite و سری اول از طریق این لینک اقدام فرمایید و یا از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

0935-764-638

0936-143-4881