آموزش نصب بازی روی نینتندو سوییچ کپی خور

آموزش نصب بازی روی نینتندو سوییچ کپی خور

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نصب بازی روی نینتندو سوییچ کپی خور شده بپردازیم.

بازی های نینتندو سوییچ به چندین فرمت مختلف قابل دسترس هستند که معروف ترین آنها (NSP) و (XCI) هستند.

نصب بازی بخش اساسی نینتندو سوییچ کپی خور شده (Nintendo Switch) است که لازم است زیر و بم آن را از بر باشید. در این مقاله به بررسی و توضیح انواع روش های آن می پردازیم:

روش اول:
دانلود بازی از طریق اینترنت (Internet)

این ویدئو به صورت گام به گام مراحل دانلود و نصب بازی بر روی نینتندو سوییچ کپی خور را از طریق اینترنت نشان می دهد…

 

دانلود بازی از‌طریق کانال تلگرام

به دلیل محدودیت های سایت های دانلود بازی وصل شدن به تلگرام اکثر مواقع راحت تر از دانلود بازی از طریق اینترنت است. برای عضویت در کانال مرکز دانلود بازی مایتندو اینجا را کلیک کنید.

برتری دانلود و نصب بازی از طریق کانال تلگرام اینست که دسترسی بهتری برای گیمر های ایرانی ایجاد می کند،

 

روش دوم:
دانلود بازی از‌طریق Tinfoil

برترین و بهترین روش دانلود بازی روی نینتندو سوییچ کپی خور (Nintendo Switch) دانلود از طریق Tinfoil است.
دانلود بازی از Tinfoil روشی است که به ما امکان این را می دهد تا از روی خود دستگاهمان بدون اینکه نیاز به کامپیوتر داشته باشیم، هر بازی که می خواهیم را دانلود کنیم، و بدون فشردن هیچ دکمه ای خود به خود نصب می شود.

فروشگاه نینتندو من به صورت پیشفرض بر روی تمام مدل های موجود در فروشگاه برنامه Tinfoil را به همراه تمامی نرم افزار های لازم نصب می کند و دستگاه آماده دانلود بازی را ارائه می کند.


آموزش نصب بازی روی نینتندو سوییچ کپی خور

آیا می توانیم نصب بازی روی نینتندو سوییچ کپی خور را خودمان انجام دهیم؟

البته که این امکان وجود دارد و تنها کافی است تا از روش اول یا دوم مرحله به مرحله پیش بروید و در صورت نیاز برای رفع مشکل با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

کدام روش نصب بازی برای ما بهتر است؟

در واقع این که کدام بهتر است سوال درستی نیست! نصب بازی روی نینتندو سوییچ کپی خور از طریق Tinfoil بسیار راحت است، در حالی که امکان دارد چند باری شما را در دانلود فایل آزرده کند! در حالی که روش اول یک روش پایدار (Stable) است. به طور کلی پیشنهاد می کنیم تا برای دانلود فایل های بالای 20 گیگابایت از طریق روش اول اقدام کنید و برای دانلود فایل های زیر 20 گیگابایت از روش دوم نصب بازی روی نینتندو سوییچ کپی خور کمک بگیرید.

 

از کانال مرکز دانلود بازی مایتندو نمی توانم به خوبی بازی ها را دانلود کنم، جای دیگری برای دانلود بازی سراغ دارید؟

بله! سایت های مختلفی در سطح اینترنت می توانید پیدا کنید. صرفا با سرچ عبارت : Switch NSP Games می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. البته که تا این لحظه بهترین سایت RomsLab بوده است که می توانید برای ورود به آن اینجا را کلیک کنید.

 

برای نصب آخرین آپدیت و آخرین DLC ها چه کار کنم؟

می توانید با دانلود آخرین ورژن بازی مورد نظرتان از کانال تلگرام و یا سایت های دانلود بازی به آخرین آپدیت و DLC بازی ها دسترسی داشته باشید و درست همانند ویدئو روش 1 آنها را نصب کنید.