انتشار Monster Hunter Stories برای نینتندو سوییچ

انتشار Monster Hunter Stories برای نینتندو سوییچ

بازی Monster Hunter Stories برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

Monster Hunter Stories

نسخه ای از این بازی برای عرضه روی کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) برنامه ریزی شده که یک ریمستر (Remaster) به شمار میره و برعکس نسخه ی 3DS به صورت کامل صداگذاری شده . در ادامه ی مقاله متن و بیانیه ی شرکت سازنده درباره این نسخه از بازی رو مشاهده می کنید:

” در بازی Monster Hunter Stories به یک Monster Rider تبدیل شوید و به هیولاهای متعددی از این سری دسترسی داشته باشید که شما رو در ماجراجویی های مختلف همراهی میکنن . نسخه ی اصلی این عنوان در سال 2017 برای پلتفرم Nintendo 3DS عرضه شد اما در نسخه ی نینتندو سوییچ شاهد بهبود هایی از جمله جلوه های ظاهری HD و صداگذاری کاراکترها هستیم . همینطور برخی محتواهایی که در گذشته محدود به ورژن های ژاپنی بودن به این نسخه اضافه شدن “

همه چیز در مورد Monster Hunter Stories

Monster Hunter Stories یک عنوان با المان های نبرد و فعالیت های نوبتی (Turn Based) در سبک RPG هست و به عنوان یک Spin-Off از این سری برای مخاطب خردسال و نوجوان عنوانی مناسب به شمار میره . در طی داستان شما کنترل کاراکتری رو برعهده دارید که با جمع آوری تخم هیولاها و بعد از بازشدن اونها ازشون برای ماجراجویی ها و گشت و گذار های خودش استفاده می کنه.

طبق اطلاعات منتشر شده انتظار میره که در تابستان 2024 شاهد انتشار این عنوان برای پلتفرم های PC ، PS4 و Nintendo Switch باشیم.