کمک نینتندو به زلزله زدگان ۷.۵ ریشتری ژاپن

کمک نینتندو به زلزله زدگان ۷.۵ ریشتری ژاپن

نینتندو قصد داره 50 میلیون یِن برای کمک به زلزله زدگان ژاپن بپردازه !

نینتندو

 

در روز سال نو میلادی در استان ایشیکاوا ژاپن زلزله ای به بزرگی 7.5 ریشتر رخ داد که باعث فوت 222 نفر و همینطور مفقودی 22 نفر شد . شرکت Nintendo  به این اتفاق هولناک واکنش نشان داد و در پیامی در اپلیکیشن X ( توییتر سابق ) اعلام کرد که : ” ما عمیقا نسبت به حادثه دیدگان ابراز همدردی می کنیم و 50 میلیون یِن به جامعه ی صلیب سرخ ژاپن اهدا می کنیم تا بلکه کمکی برای بازماندگان این واقعه ی دردناک باشه و همینطور صاحبان محصولات نینتندو که طی این حادثه صدماتی به محصولاتشون وارد شده این امکان رو دارن تا به مدت 6 ماه به نمایندگی های نینتندو مراجعه کنن تا دستگاهشون به صورت رایگان تعمیر بشه ” .

 

به جز نینتندو چه شرکت‌هایی کمک کردند؟

پیش از این سازندگان Pokemon هم نسبت به حادثه دیدگان ابراز همدردی کردند و طی بیانیه ای اعلام کردند : ” ما قصد داریم 50 میلیون یِن به صلیب سرخ ژاپن اهدا کنیم تا بلکه کمکی در حق خانواده ی قربانیان و حادثه دیدگان باشه و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهبودی آسیب دیدگان و بازسازی این مناطق باشیم “

این شرکت در ادامه اعلام کرد که از طریق کمپین (Pokemon With You) تلاش میکنه تا به کودکانی که زندگی اونها تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته کمک رسانی بکنه تا بلکه دوباره لبخند بر لب های اونها بنشینه . لازم به ذکره که این کمپین توسط شرکت های دیگه ای از جمله Nintendo و Game Freak هم پشتیبانی میشه .