افسانه زلدا Tears Of Kingdom بر روی نینتندو سوییچ کپی خور

افسانه زلدا Tears Of Kingdom بر روی نینتندو سوییچ کپی خور

آیا افسانه زلدا Tears Of Kingdom بر روی نینتندو سوییچ OLED کپی خور قابل اجرا خواهد بود؟

هر آنچه در ستایش سری بازی های افسانه زلدا (Legend Of Zelda) بگوییم کم گفتیم! نگه داشتن رتبه اول سبک جهان باز (RPG) در صنعت ویدئو گیم کار بسیار دشواری است. جالب است بدانید که اکثر المان های بازی های ویدئویی که امروز شاهد آنها هستیم مدیون بازی The Legend Of Zelda Ocarina Of Time هستند( اولین بازی سه بعدی از سری مجموعه افسانه زلدا).
می توان گفت با کمی لغزش، سری بازی های افسانه زلدا همواره جایگاه خود را به عنوان برترین مجموعه سبک جهان باز حفظ کرده اند و مجددا جدید ترین بازی از سری افسانه زلدا یعنی Breath Of The Wild تاریخ سازی بازی Ocarina Of Time را تکرار کرد.

اگر یک دلیل برای خرید نینتندو سوییچ وجود داشته باشد، آن یک دلیل افسانه زلدا است!

حالا که همگی شاهد ارائه یک گیمپلی ۱۰ دقیقه ای از بازی جدید این سری یعنی Tears Of Kingdom بودیم، تک به تک سلول های بدنمان انتظار‌ این بازی را می کشند! از آنجایی که چیزی تا زمان انتشار این بازی نمانده است (۲۲ اردیبهشت) این سوال پیش می آید که هزینه خرید این بازی چقدر است و یا اینکه اصلا می توان آن را به صورت رایگان روی نینتندو خود داشته باشیم؟
باید گفت که برای اولین بار نینتندو قیمت ۷۰ دلاری را بر روی Tears Of Kingdom گذاشت و پیشاپیش کمر ما گیمر های ایرانی را شکاند! قیمت ۷۰ دلاری این بازی با احتساب گران تر بودن کارتریج و نرخ فعلی ارز (فروردین ۱۴۰۲) قیمت حدودی این بازی ۴ میلیون تومان خواهد بود!

با احتساب گران تر بودن کارتریج و نرخ فعلی ارز(فروردین ۱۴۰۲) قیمت حدودی این بازی ۴ میلیون تومان خواهد بود!

یک چیز البته مشخص است و آن این است درست مانند تماشای اهرام مصری قبل از مرگ باید این بازی را نیز تجربه کنید. پس یک سوال مهم تر مطرح می شود…


افسانه زلدا Tears Of Kingdom بر روی نینتندو سوییچ کپی خور

آیا می توان افسانه زلدا Tears Of Kingdom را روی نینتندو سوییچ کپی خور شده تجربه کنیم؟ 

بازی های نینتندو سوییچ به صورت کلی به ۲ فرمت NSP و XCI خلاصه می شوند که تمامی این فرمت ها روی نینتندو سوییچ کپی خور قابلیت اجرا دارند. تمامی این 2 فرمت به صورت رایگان در سراسر اینترنت قابل دانلود هستند. پس به طور کلی می توان گفت که نینتندو سوییچ کپی خور شده قابلیت اجرا هر عنوانی که بر روی EShop در دسترس است را دارد.

حال این به شما بستگی دارد که بخواهید چنین هزینه را برای بازی جدید سری افسانه زلدا بپردازید و اینکه دستگاه خود را کپی خور کنید و برای یکبار از شر پرداخت هزینه بازی خلاص شوید.

فروشگاه نینتندو من مفتخر است اعلام کند به عنوان اولین و معتبر ترین مرجع کپی خور نینتندو سوییچ همه روزه آماده دریافت سفارش شما گیمر های علاقه مند به نینتندو می باشد. می توانید برای ثبت سفارش کپی خور دستگاه خود از این لینک اقدام کنید و یا با شماره های زیر در ارتباط باشید:

۰۹۳۵-۷۶۴-۶۳۱۸
۰۹۳۶-۱۴۳-۴۸۸۱