ساخت مجسمه ی لوح Sheikah

ساخت مجسمه ی لوح Sheikah

ساخت مجسمه ی لوح Sheikah از سری Zelda !

اگر شما هم جزو طرفداران سری زلدا (Zelda) و ماجراجویی های Link هستید این مقاله مخصوص شماست . به لطف شرکت First 4 Figures شما می تونید همین الان یک لوح شیکا (Sheikah Slate) برای خودتون خریداری کنید. البته مثل سایر محصولات این شرکت این مجسمه هم قیمت بسیار بالایی داره.

 

این محصول در دو نسخه ی استاندارد و ویژه ساخته شده که شرکت سازنده سه ماهه ی اول سال 2025 رو به عنوان تاریخ تحویل اعلام کرده . قیمت نمونه ی معمولی 479 و نسخه ی ویژه 557 دلار هست که البته این قیمت فقط مربوط به کسانی است که قصد پیش خرید این مجسمه رو دارن و در زمان عرضه ی رسمی قطعا قیمت این محصول افزایش پیدا خواهد کرد.

 

تفاوت دو نمونه مجسمه Sheikah

شاید براتون سوال باشه که تفاوت این دو نمونه از مجسمه چیه ؟ . در ورژن استاندارد که یک پایه  همراه خودش داره شما می تونید لوح شیکا رو (Sheikah Slate) از این قسمت جدا کنید ، اما در نمونه ی ویژه علاوه بر این قابلیت چراغ هایی هم روی خود لوح و پایه جای گذاری شده که با جدا شدن این دو از هم روشن میشن همزمان یک سری صدا و Sound Effect هم از این مجسمه پخش میشه.

متاسفانه نمی تونیم از این مجسمه مثل لوح داخل بازی استفاده کنیم و باهاش نزدیک ترین فست فودی به خودمون رو تو نقشه علامت بزنیم!