شایعات تاخیر انتشار کنسول نینتندو سوییچ ۲

شایعات تاخیر انتشار کنسول نینتندو سوییچ ۲

شایعات تاخیر انتشار کنسول نینتندو سوییچ 2

تاخیر نینتندو سوییچ 2

پیش از این اخبار و شایعات متعددی مربوط به انتشار نسل جدید کنسول های نینتندو یعنی سوییچ 2 در اواخر سال 2024 پخش شده بود ، اما به تازگی رسانه ی Eurogamer ادعا کرده که در سال جاری شاهد رونمایی و انتشار سوییچ 2 نخواهیم بود و باید تا اوایل سال 2025 صبر کنیم. با وجود اینکه این رویداد در سال 2025 برگزار خواهد شد اما همچنان جزو سال مالی 2024 محسوب میشه . این تصمیم احتمالا به این دلیل گرفته شده تا وقت بیشتری به برخی شرکت ها و کمپانی های بازی سازی داده بشه تا بتونن عناوین بیشتری برای عرضه ی همزمان با نینتندو سوییچ 2 آماده کنن.

رسانه ی VGC هم به شایعات مربوط به این کنسول واکنش نشان داده و اعلام کرده تعدادی از شرکت هایی که مسئولیت ساخت بازی برای این کنسول رو به عهده دارن سه ماه اول 2025 رو به عنوان تاریخ پایان ساخت این عناوین در نظر گرفتن. تعدادی بازی هم برای انتشار روی پلتفرم نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده که از بین اون ها میشه به عناوین Princess Peach ، paper Mario: a thousand year Door  و نسخه ی پورت شده ی Luigis Mansion 2 اشاره کرد.

 

شایعات بیشتری از انتشار نینتندو سوییچ 2

سایت Eurogamer سال گذشته هم خبری منتشر کرد که مبنی بر رونمایی سخت افزار و توانایی های کنسول سوییچ 2 برای برخی استودیوها و کمپانی های بازی سازی بود . به نظر میرسه که این اتفاق در مراسم Gamescom سال گذشته و در ماه آگوست صورت گرفته .

پیش از این اسنادی از مکاتبات مدیران دو شرکت نینتندو و Activison به بیرون درز کرده بود که نشان دهنده ی بررسی قدرت سخت افزاری این کنسول برای اجرای عناوینی مثل سری Call Of Duty بود . البته Shuntaru Furukawa مدیر ارشد نینتندو طی مصاحبه ای از این موضوع به عنوان شایعه یاد کرد . با این حال مدارک و اطلاعات زیادی وجود دارن که به وضوح نشون میدن که صدها شرکت بازی سازی مشغول ساخت عناوینی برای کنسول نینتندو سوییچ 2 هستن .