انتشار نسخه جدید از سری Contra

انتشار نسخه جدید از سری Contra

انتشار بازی Contra Operation Galuga

 

تجربه ی عنوان Contra Operation Galuga ما رو به یاد خاطرات جذابی میندازه که در دوران کودکی با سری Contra داشتیم . این عنوان دقیقا یک نسخه ی مدرن از سری بازی های Contra به شمار میره و با وجود بهبود های گرافیکی و تغییر جلوه های بصری همچنان شدیدا به نسخه های اصلی این بازی وفاداره و از همون ساختار اصلی پیروی میکنه .

 

در  این عنوان که سبکی 2D داره مثل همیشه شاهد حضور دشمنان متعدد و مبارزات هیجان انگیز هستیم . Contra Operation Galuga با وجود اینکه یک نسخه ی جدید از این سری به حساب میاد اما شباهت زیادی به یک ریمیک داره و با وجود اضافه شدن کاراکترهای جدید با قابلیت های مخصوص همچنان دو شخصیت مشهور و قدیمی Bill Rizer و Lance Bean در اون حضور دارن . علاوه بر این بسیاری از محیط ها و Boss های موجود در بازی به نسخه های گذشته شبیه هستن که نمیشه ازش به عنوان ویژگی بد نام برد .

 

البته ناعادلانس که از Contra Operation Galuga فقط به عنوان تکرار نسخه های قبلی یاد کنیم چون نوآوری هایی هم در این نسخه دیده میشه و مراحل جدیدی به بازی اضافه شدن و برای اولین بار شما امکان ارتقای سلاح خودتون رو دارید . علاوه بر این ها تغییرات زیادی در مکانیک کنترل شخصیت ها ایجاد شده که باعث روان تر شدن گیم پلی بازی میشه و پلیرها میتونن با شرایط بهتری به لشکر دشمن حمله ور بشن و اون هارو تار و مار کنن . همه ی ویژگی های جدید هم مثبت نیستن و توجه بیش از حد به روایت داستان و دیالوگ های متعدد در بین مبارزات میتونه برای برخی پلیرها آزار دهنده باشه .

همه ی ویژگی های جدید هم مثبت نیستن و توجه بیش از حد به روایت داستان و دیالوگ های متعدد در بین مبارزات میتونه برای برخی پلیرها آزار دهنده باشه .

 

ترکیب مراحل قدیمی و جدید با ظاهر مدرن بدون شک جذابیت زیادی برای طرفداران این سری داره و ما رو به یاد بازی های Run and Gun کنسول های Retro میندازه اما همچنان پتانسیل ارتقا و انتشار عنوانی بهتر در این بازی دیده میشه و می تونست سوپرایزهای بیشتری برای طرفداران قدیمی سری Contra داشته باشه .

در نهایت میشه گفت عنوان Contra Operation Galuga تا حد زیادی توقعات ما از نسخه ی جدید بازی های سبک Run and Gun دوران Arcade رو برآورده میکنه و باعث ایجاد حس نوستالژی و مرور خاطرات کودکی میشه . شما همینطور می تونید با استفاده از بخش Coop به یاد گذشته همراه دوستانتون از این بازی لذت ببرید و بدون شک لحظات سرگرم کننده ای رو برای شما به ارمغان خواهد آورد .