همه چیز درباره نینتندو سوییچ کپی خور قسمت دوم

همه چیز درباره نینتندو سوییچ کپی خور قسمت دوم

در مقاله قسمت اول به تفصیل از نینتندو سوییچ کپی خور حرف زدیم، حالا قصد داریم تا به نکات بیشتری از آن بپردازیم.

سرآغاز

نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) آخرین و جدید ترین نسخه ساخته شده توسط نینتندو حالا حدود 7 سال است که در دل تمامی گیمر ها جا خوش کرده است. شاید کمتر کسی انتظار چنین موفقیتی از نینتندو (Nintendo) را پس از شکست تجاری نینتندو وی یو (WII U) داشت. حالا نینتندو سوییچ بیش از 120 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و به یکی از موفق ترین و پرفروش ترین کنسول های تاریخ ویدئو گیم تبدیل شده است.

چیزی که بیشتر از راحتی و آزادی عمل جویکان ها در این نسل از نینتندو خوش می درخشد، داشتن گلچینی از برترین بازی های تاریخ ویدئو گیم در کنار هم است. عناوینی مانند Tears Of The Kingdom  که جای خود را در صدر برترین بازی ها حفظ کرده اند در کنار عناوین ترد پارتی مثل EA FC24  بدون شک یک معجزه ویدئو گیمی است!

خیلی زود متوجه می شوید که می خواهید تمام بازی ها روی تبلت 7 اینچی خود تجربه کنید و تازه به غول مرحله آخر یعنی هزینه گزاف کارتریج می رسید! بدون شک خرید این بازی ها آن هم در کشوری مانند ایران بسیار سخت و هزینه بر می شود و باعث می شود تا پس از چندین تلاش ناموفق برای خرید بازی از خیر نینتندو (Nintendo Switch) سوییچ بگذرید! اینجاست که نینتندو سوییچ کپی خور وارد ماجرا می شود…

 

 

نینتندو سوییچ کپی خور

در مقاله قبلی خواندیم که نینتندو سوییچ کپی خور به 2 بخش نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود و درباره مزایا، معایب و نکات احتیاط آنها صحبت کردیم. در این مقاله اما قصد داریم تا به ویژگی های نینتندو سوییچ کپی خور اشاره کنیم و به تفصیل درباره آنها توضیح دهیم. بهتر است در ابتدا از تفاوت های نینتندو سوییچ های کپی خور نرم افزاری با کپی خور سخت افزاری شروع کنیم:






با مشاهده2 عکس بالا می توان گفت که نینتندو سوییچ های کپی خور شده به روش سخت افزاری کامل تر و به روز تر از مدل های نرم افزاری هستند، امکاناتی مانند اجرای بخش اورجینال خور دستگاه برای تجربه بازی آنلاین، راحتی در خاموش و روشن کردن و نوعی ساز و کار اتوماتیک برای بالا آوردن بخش کپی خوری باعث شده تا روز به روز بر تعداد پلیر های این نوع افزایش یابد.
 

بازی آنلاین و بخش کپی خور؟

می توان گفت از بیشترین سوالاتی که برای گیمر ها پیش می آید اینست که چطور می توان روی نینتندو سوییچ کپی خور شده بازی آنلاین را نیز داشته باشیم! جواب این سوال تا حدودی هم ساده و هم کمی تخصصی است!

در واقع بر روی یک نینتندو سوییچ کپی خور شده ما نیاز به ساخت بخشی به نام EmuMMC  (به صورت مصطلح ایمو ام ام سی) EmuMMC  در اصل یک کپی غیر واقعی از حافظ اصلی نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) می باشد که مستقر در میکرو SD  است. این به این معنی است که تمام بخش کپی خور ما (EmuMMC) یک فضای غیر واقعی آنهم روی میکرو SD  است. پس نینتندو (Nintendo) عزیز هیچگاه متوجه کپی خور بودن کنسول ما نمی شود.

به زبان ساده، نینتندو را بار دیگر گول می زنیم و با ایجاد یک نقاب هویت کپی خور گونه خود را مخفی می کنیم! می توانیم صرفا با یک Restart  ساده از بخش اورجینال خور دستگاه به بخش کپی خور سوییچ کنیم و هزمان اینکه بازی های اورجینال خود را بازی می کنیم از بازی های کپی خور نیز نهایت لذت را ببریم.



خداحافظ ای Tegra RCM عزیز!

همانطور که پیش تر گفتیم نینتندو سوییچ کپی خور نرم افزاری دارای یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که می تواند تجربه بازی کردنتان را تلخ کند. از آنجایی که سوییچ های کپی خور نرم افزاری تنها حدود 2 تا 3 ساعت عمر باتری دارند و برای حفظ بخش کپی خوری نباید خاموش شود، در نتیجه شما مجبورید تا کنسول خود را خیلی از شارژرش دور نکنید! مطمئنا از مهم ترین دلایل انتخاب نینتندو سوییچ برای بسیار از گیمر ها، پرتابل بودن آن است و شارژدهی 2 تا 3 ساعته به علاوه استرس روشن نگه داشتن کنسول، تا حد زیادی از پرتابل بودن آن کم می کند طوریکه اکثر مجبور می شوید تا بازی خود را صرفا روی تلویزیون ادامه دهید از خیر بخش پرتابل آن می گذرید!




اما در نینتندو سوییچ کپی خور سخت افزاری تمامی کار ها بر عهده کیت کپی خور گذاشته شده است! حال می توانید هر چقدر که بخواهید نینتندو سوییچتنان را خاموش و روشن کنید و حتی ذره ای نگران خاموش شدن کنسول خود نباشید، صرفا با یکبار فشردن دکمه پاور تمامی آن هیاهویی که در حال تماشایش بودید باز می گردد! البته انتخاب نوع و کیفیت کیت کپی خور در این باره بسیار مهم است که می توانید با مطالعه قسمت اول درباره آن بخوانید.
 

افسانه ای با نام OLED !

اما شاید بزرگ ترین نقطه قوت نینتندو سوییچ های کپی خور سخت افزاری تازه شدن آنها در شکل های بهبود یافته OLED, Lite و V2  باشد. نینتندو (Nintendo) بسیاری از مشکلات بزرگ کپی خور های نرم افزاری را در این نسخه ها حل کرد، مشکلاتی چون کم بودن عمر باتری، کم نور بودن صفحه نمایش و داغ کردن بیش از اندازه تا حدود بسیار خوبی در این نسخه ها بهبود یافته اند.

اما خب نینتندو که می خواست برای همیشه جلوی کپی خور شدن کنسول هایش را بگیرد، شاید خبر نداشت که موجودی با نام نینتندو سوییچ کپی خور سخت افزاری در حال جان گرفتن بود! تمامی مدل های OLED, Lite  و V2 پذیرای روش کامل کپی خور سخت افزاری هستند که باعث می شود تا با کنسول های سوییچ کپی خور شده در روح و کالبدی تازه باشیم! بدون شک تجربه بازی های مورد علاقه تان بر روی صفحه نمایش جذاب OLED  خالی از لطف نیست، حالا دیگر به لطف عمردهی حدود 6 تا 8 ساعته باتری آن می توانید از یک تجربه پرتابل کامل نهایت لذت را ببرید.



 جمع بندی

می توان گفت که نینتندو سوییچ کپی خور در واقع همان چیزی بوده است که نیازش به شدت میان گیمر ها، مخصوصا گیمر های ایرانی احساس می شد. یک تجربه کامل هیبریدی با عناوینی شاهکار و تکرار نشدنی آنهم به صورت رایگان تنها از پس کنسولی مثل نینتندو سوییچ کپی خور بر می آید!

 

در مایتندو چه می گذرد…

مایتندو به عنوان اولین و بزرگ ترین مرجع کپی خور سخت افزاری در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون بیش از 450 نینتندو سوییچ کپی خور شده سخت افزاری مهمان ما بوده اند. تخصص و عشق و علاقه ما نسبت به نینتندو و آثار گرانبهای آن باعث شده تا بتوانیم به پلتفرمی امن و مورد اعتماد برای گیمر های علاقه مند تبدیل شویم و آنان را هرچه بیشتر با آثار ارزشمند نینتندو آشنا کنیم.

شما می توانید همین حالا برای خرید نینتندو سوییچ کپی خور روی این لینک کلیک کنید
و یا می توانید همه روزه در خصوص مشاوره برای انجام خدمات کپی خوری با شماره های:

026-9130-1543

0912-268-7984

در ارتباط باشید.