کشف ویژگی جدید در Legend of Zelda : Ocarina Of Time بعد از ۲۶ سال

کشف ویژگی جدید در Legend of Zelda : Ocarina Of Time بعد از ۲۶ سال

بعد از گذشت 26 سال ویژگی جدیدی از بازی Legend of Zelda : Ocarina Of Time کشف شد!

همیشه آیتم Ice Arrows ( تیرهای یخی ) در عنوان Legend Of Zelda : Ocarina Of Time محبوبیتی بین پلیرها نداشته و عملا کارایی خاصی ندارن و بدون استفاده از اون ها هم میشه به راحتی بازی رو به پایان رسوند . البته این آیتم در بخش های پایانی بازی و بعد از پشت سر گذاشتن چالش Gerudo به دست میاد که به دلیل نزدیک بودن به پایان بازی پلیرها فرصت چندانی برای استفاده از اونها ندارن و باید به نبرد با Ganon برن .

حتی داخل خود بازی هم به ناکارآمدی این آیتم اشاره شده و در بیابان Colossus شما با یادداشتی رو به رو می شید که داخل اون نوشته :

“مردم میگن که با وجود سختی زیاد چالش Gerudo Grounds  پاداش و جایزه ای که بعد از موفق شدن در اون به دست میاد ارزشی نداره .”

البته بعد از این همه سال اخیرا یک پلیر ژاپنی یک کاربرد فوق العاده برای این تیرهای یخی پیدا کرده که باعث شگفتی همه شده .

او در ویدیوی کوتاهی که در Twitter منتشر کرده نشون داده که از این آیتم میشه برای از کار انداختن و یخ زدن موانع و تله های موجود در مسیر Water Temple استفاده کرد . تله ها و موانعی که عبور از اون ها شدیدا طاقت فرسا است و اکثر پلیرها اوقات سختی رو موقع روبه رویی با اون ها دارن . طرفدارهای این مجموعه هم نسبت به این ویدیو واکنش نشان دادن و گفتن :

” باورم نمیشه ! اصلا فکر نمیکردم که بشه ازشون همچین استفاده ای کرد . البته محلی هم که این آیتم داخلش قرار داره روی مخفی موندن اون تاثیر داشته چون تو منطقه ای فرعی و دور از مسیر اصلی کاراکتر قرار داره .”

ادعای این طرفدار تا حد زیادی حقیقت داره و برای دستیابی به این تیرها باید با ترتیب خاصی از چندین مانع و چالش های مختلف عبور کنید که جزو مسیر اصلی بازی نیستن .

 

این مقاله احتمالا باعث تعجب طرفدراهای قدیمی Zelda بشه ، چون تعداد زیادی از اونها بارها این بازی رو به پایان رسوندن و متوجه این موضوع نشده بودن . این اتفاق به سایر طرفداران گیم هم ثابت میکنه که بعد از گذشت سال ها همچنان در بازی های کنسول Nintendo 64 چیزهای جدیدی برای کشف و تجربه وجود داره .