بازسازی مراحل Mario Wonder در Super Mario Maker 2

بازسازی مراحل Mario Wonder در Super Mario Maker 2

بازسازی مراحل Mario Wonder در Super Mario Maker 2

 

بازی Super Mario Bros Wonder به عنوان جدیدترین نسخه ی سری Mario پر از لحظات جذاب و سرگرم کننده هست که به خوبی رضایت طرفداران این مجموعه رو جلب کرده . قطعا مرحله ی موزیکال Piranha Plants On Parade بخشی از همین لحظات جذاب هست که وقتی برای اولین بار اون رو تجربه می کنید فضای هیجان انگیز بازی شما رو غافلگیر میکنه .

به نظر میرسه بسیاری از پلیرها همین حس رو نسبت به این بخش از بازی داشتن و با استفاده از خلاقیت و استعدادی که داشتن دست به کار شدن و این مرحله رو در Super Mario Maker 2 بازسازی کردن.

 

در صورتی که این بازی رو تجربه نکردید و از جزئیات این مرحله اطلاع ندارید باید گفت در مرحله ی Piranha Plants on parade به لطف رقص و آواز یکسری گیاه روند بازی حالتی شاد به خودش میگیره و از سبک معمولی این عنوان که پلتفورمر (Platformer) هست تا حدی فاصله میگیره . حالا ممکنه برای شما این سوال پیش بیاد که چطور میشه همچین چیزی رو در Super Mario Maker 2 شبیه سازی کرد ؟

 

ویدیوی بالا نشون میده که برای این کار از دو روش استفاده شده . در نمونه ی اول که توسط یک User به اسم Arnar تولید شده شباهت زیادی به بازی اصلی دیده میشه و همزمان با پخش موسیقی خود گیاه ها رو هم داخل تصویر می بینیم و شبیه‌سازی حرکات گیاه ها در این ویدیو واقعا فوق العاده است . نمونه ی دوم در حقیقت یک بازسازی از موسیقی این بازی به شمار میره و باوجود اینکه جلوه های بصری مرحله ی اصلی داخل اون دیده نمیشه با این حال یک بازسازی موفق به شمار میره .

هر دو شبیه سازی واقعا معرکه هستن و باید گفت این احتمال وجود داره که نینتندو (Nintendo) در آینده حالت و سبک بازی Super Mario Wonders رو هم به Super Mario Maker 2 اضافه کنه که میتونه باعث ساخت ویدیوهای خلاقانه‌ی بیشتری بشه.