ترکیب Mario Kart و Simpsons

ترکیب Mario Kart و Simpsons

ترکیب عجیب Simpson ها و Mario Kart در سریال تلوزیونی!

ترکیب Mario Kart و Simpsons

به نظر میرسه بعد از گذشت بیش از 30 سال و پخش 31 فصل از سریال Simpsons این مجموعه همچنان از محبوبیت بالایی برخورداره و باید گفت تا به حال شاهد Cross Over های (کراس اوور) عجیبی در این سریال کارتونی بودیم . به تازگی هم به صورت غیر رسمی و بدون هماهنگی در یک بخش از این سریال که در رویای یکی از کاراکترها جریان داره قدم به دنیای Mario Kart گذاشته شده .

در این قسمت کاراکترها در یک رویا تصمیم میگیرن که در محیطی شبیه به زمین مسابقه ی Rainbow Road با هم مسابقه بدن و جدا از محیط اطراف ظاهر خود شخصیت ها هم شباهت بسیار زیادی به کاراکترهای دنیای Mario Kart داره و حتی از اصطلاح های معروف این کاراکترها استفاده میکنن . شخصیت Lisa کلاهی شبیه به Mario  داره ، Nelson یک لاک پوشیده و Ralph Wiggum هم کلاهی شبیه به قارچ روی سرش داره که ما رو به یاد شخصیت دوست داشتنی Toad میندازه .

 

با وجود این اقتباس این قسمت نسبت به سایر فصل های گذشته Simpsons از جذابیت کمتری برخوردار بوده و به نوعی نتیجه ی شیطنت و ماجراجویی سازندگان این سری برای استفاده ی بدون هماهنگی از کاراکترهای نینتندو به شمار میره اما همچنان بازخوردهای زیادی در فضای مجازی داشته .