بازسازی تریلر GTA 6 در ماینکرفت

بازسازی تریلر GTA 6 در ماینکرفت

طرفدارها تریلر GTA VI رو تو فضای Minecraft بازسازی کردن !

مقدمه

بالاخره بعد از سال ها انتظار و گمانه زنی  تریلر GTA VI معرفی شد و به همه ی حاشیه ها و شایعات جنجالی پایان داد و طرفداران بی شمار این سری درحال بررسی تک تک جزئیات این ویدیو هستند ، اما با این حال تاریخ دقیقی برای انتشار این عنوان محبوب اعلام نشده و فقط میدونیم که قراره تو سال 2025 شاهد انتشارش باشیم . حتی این انتظار ممکنه برای کاربرهای PC طولانی تر هم باشه چون نام این پلتفرم توی این تریلر ذکر نشده

 

تریلر GTA VI با حال و هوای ماینکرفت

در همین حین یه گیمر فرانسوی که خودش رو طرفدار هردو بازی GTA و Minecraft معرفی میکنه ، دست به خلاقیت زده و سعی کرده تا محتوای این تریلر رو با حال و هوای Minecraft بازسازی کنه و میشه گفت تو این کارهم موفق بوده و تونسته به خوبی از همون ابتدای تریلر یعنی معرفی کاراکتر Lucia تا فضای جذاب شهر Vice City رو بازسازی کنه . البته اون اعلام کرده که نسخه ی کامل این ویدیو هنوز آماده نیست ولی با توجه به بخش هایی که از این بازسازی منتشر شده میشه گفت اون توجه زیادی به جزئیات و جلوه های بصری تریلر داشته، تا حدی که شباهت زیادی بین نورپردازی هر دو ویدیو دیده میشه .

این اولین بار نیست که شاهد این سبک بازسازی ها هستیم و در گذشته هم بارها پلیرها سعی کردن تا فضاهای مربوط به عناوین موردعلاقشون رو با این سبک و تو قالب Minecraft شبیه سازی کنن . برای مثال میشه از بازسازی صحنه هایی از عناوین پرطرفداری مثل Elden Ring  ، Pokemon ، Halo  و همینطور پروژه های سینمایی  مثل سری Harry Potter ، سه گانه ی Lord Of The Rings  و همینطور Star Trek نام برد.

این نوع محتواها تنها محدود به موضوعات سینمایی و گیمینگ نیستن و به دفعات زیادی شاهد بازسازی الگوهایی براساس دنیای واقعی بودیم که از بین اونها میشه به بازسازی پرجزئیات و دقیق  کلیسای نوتردام (Notre Dam)  اشاره کرد و لازم به ذکره که همه ی این محتواهای جذاب و خلاقانه به لطف دسترسی ها و امکانات نامحدود بازی Minecraft به وجود اومدن .

 

سخن پایانی

در نهایت میشه گفت این سبک محتواها میتونن برای طرفداران GTA که همچنان بعد از 10 سال منتظر انتشار نسخه ی بعدی هستن سرگرم کننده باشن ، هرچند با توجه به فاصله های طولانی بین انتشار نسخه های این سری به نظر میاد که طرفدارها به این انتظارهای طولانی عادت کرده باشن.