آموزش آپدیت کردن نینتندو سوییچ کپی خور به ورژن ۱۶.۰۳

آموزش آپدیت کردن نینتندو سوییچ کپی خور به ورژن ۱۶.۰۳

در این مقاله قصد داریم تا به نحوه آپدیت کردن نینتندو سوییچ های کپی خور سخت افزاری بپردازیم.

برای دانلود فایل های CEP روی لینک های زیر کلیک کنید:

Mytendo CEP Core V16.03
Mytendo CEP Apps V16.03

آپدیت کردن نینتندو سوییچ های کپی خور سخت افزاری از جمله مهم ترین کارهایی است که باید برای کنسول کپی خور شده انجام شود. از آنجایی که یک کنسول آپدیت شده می تواند به بهینه عمل کردن کنسول شما کمک فراوانی کند و از طرفی امکان تجربه جدید ترین بازی ها را بدهد، توصیه می کنیم تمامی اعضای محترم گروه مایتندو که دستگاه خود را به روش سخت افزاری کپی خور کرده اند از این آموزش استفاده کنند.

سوال اول: آیا آپدیت کردن نینتندو سوییچ کپی خور به آخرین ورژن 16.03 ضروری است؟

نمی توان گفت که آپدیت کردن به ورژن 16.03 در حال حاضر ضروری است! ولی بهتر است. چنانچه قصد داریدتا از آموزش های دیگر نینتندو سوییچ کپی خور استفاده کنید مانندتماشا فیلم روی نینتندو سوییچ کپی خور و یا نصب بازی های رترو روی نینتندو سوییچ کپی خور و… ضروری است که دستگاه خود را به این ورژن آپدیت کنید.

سوال دوم: آیا لازم است کار خاصی قبل از آپدیت انجام بدیم یا نکته خاص دیگری وجود دارد؟

خیر تمامی نکات مهم در ویدئو قرار گرفته در بالای صفحه به طور کامل بیان شده اند.

 

سوال سوم: آیا این آپدیت برای تمامی مدل های نینتندو سوییچ کپی خور سازگاری دارد؟

خیر، این آموزش تنها برای نینتندو سوییچ های کپی خور شده به روش سخت افزاری کاربرد دارند. البته لازم به ذکر است که کیت های کپی خور انواع مختلف و راندمان های مختلفی نیز دارند، لذا اگر دستگاه خود را در مایتندو کپی خور نکرده اید لطفا از انجام این آموزش پرهیز کنید تا آسیبی به دستگاهتان وارد نشود. مایتندو هیچگونه مسئولیتی را در قبال این مورد قبول نمی کند.

اگر حین آپدیت به مشکل خوردیم…

هیچ جای نگرانی ندارد و تیم پشتیبانی ما همه روزه در حال پاسخگویی است. می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید:

0935-764-6318

0936-143-4881