نکات مهم بعد از انجام خدمات RCM دائمی نینتندو سوییچ (Unpatched)

نکات مهم بعد از انجام خدمات RCM دائمی نینتندو سوییچ (Unpatched)

در این مقاله قصد داریم تا به نکات و موارد مهمی که بعد از انجام خدمات RCM پایدار باید به آنها توجه داشته باشید را بیان کنیم.

خدمات RCM پایدار در واقع نوعی ارتقا برای نینتندو سوییچ های کپی خور نرم افزاری (Unpatched) می باشد که به تفصیل درباره آن در این صفحه توضیح دادیم. امروز قصد داریم تا نکاتی را که لازم است بعد از انجام این خدمات بدانید را بیان کنیم:

1-بگذارید با خیال راحت شارژ نینتندو سوییچ تمام شود!

پس از انجام خدمات RCM پایدار دیگر نیازی به مراقبت خاصی ندارید! با خیال راحت بازی کنید و هر زمان که شارژ دستگاه تمام شد آن را به شارژ بزنید و دوباره به بازی کردن ادامه دهید. در واقع تمام آن پروسه ای که قبلا انجام می شد یعنی Inject کردن Payload های Fuse و یا Hekate حالا به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود.

 

2-ترجیحا از چراغ آبی کیت RCM پایدار اجتناب کنید.

زمانی که شارژ دستگاه به صورت کلی تمام می شود نینتندو لازم است تا ابتدا 2 درصد شارژ شود تا دوباره بالا بیاید (برای تمامی مدل های اورجینال خور هم به همین ترتیب است). زمانی که شارژ دستگاه کاملا تمام شده است و شما دستگاه کپی خور RCM پایدار خود را به شارژ می زنید کپی خور بالا نمی آید و در پشت دستگاه یک چراغ آبی ممتد روشن می شود. هیچ جای نگرانی نیست و زمانی که این چراغ روشن شد بدان معناست که دستگاه در حال شارژ شدن است. بگذارید تا 5 ذقیقه ای ذستگاهتان در این حالت بماند سپس 20 ثانیه دکمه Power را نگه دارید تا چراغ آبی خاموش شود. کابل شارژ را از دستگاه بکشید. سپس یکبار دکمه Power را بزنید و دستگاه وارد حالت کپی خوری می شود. و بعد از آن مجدد دستگاه خود را به کابل شارژ وصل کنید یا آن را روی داک خود قرار دهید. نکته اینجاست که تا جایی که می توانید بیشتر از 5 یا 10 دقیقه دستگاهتان را در حالت چراغ آبی ممتد نگه ندارید.

 

3-از حالت نیمه خاموش-نیمه روشن نترسید.

اگر بنا به هر دلیلی نینتندو سوییچتان وارد حالت نیمه روشن-نیمه خاموش شد، به این معنی که نه می توانستید آن را روشن کنید و نه کامل خاموش شده بود (صفحه سیاه ممتد) تنها کافی است تا 20 ثانیه دکمه پاور را نگه دارید، سپس یکبار دکمه Power را بزنید تا مجدد وارد حالت کپی خور بشوید.