پخش فیلم با زیرنویس فارسی در نینتندو سوییچ کپی خور

پخش فیلم با زیرنویس فارسی در نینتندو سوییچ کپی خور

در این ویدئو قصد داریم تا نحوه تماشا فیلم و انیمیشن روی نینتندو سوییچ کپی خور را آموزش دهیم.

برای دانلود فایل CEP روی لینک زیر کلیک کنید:

Mytendo CEP Apps V16.03

________________________________________________________________

به راستی که نینتندو سوییچ کپی خور یک کنسول آپگرید شده و کامل است! اما در کنار تجربه هزاران بازی به صورت رایگان در نینتندو سوییچ کپی خور شده، چه موارد دیگری قابل اجرا هستند؟

تماشا فیلم و سریال دلخواهتان آن هم روی نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) کپی خور شده یکی از برترین قابلیت های ممکن بر روی این کنسول است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این قابلیت بپردازیم:

 

اولین سوال: آیا زیرنویس فارسی در نینتندو سوییچ کپی خور پخش می شود؟ 

جواب کوتاه این است، بله! شما می توانید با استفاده از آخرین ورژن فایل های CEP (پک فایل مخصوص مایتندو) مدیا پلیر مخصوص نینتندو سویییچ کپی خور شده را نصب کنید و صرفا با یک Copy و Paste ساده تمامی فیلم ها و سریال های مورد نظرتان را با کامل ترین زیرنویس فارسی پخش کنید. تقریبا 80 تا 90 درصد زیرنویس های فارسی در نینتندو سوییچ کپی خور شده بدون مشکل اجرا می شوند.


تماشا فیلم بر روی نینتندو سوییچ کپی خور

دومین سوال: آیا تمامی فرمت های ویدئویی در نینتندو سوییچ کپی خور اجرا می شوند؟

تقریبا اکثر فرمت های فایل های ویدئویی به خوبی در نینتندو سوییچ کپی خور پخش می شوند و می توانید با خیال راحت به تجربه فیلم و سریال خود بپردازید. البته باید به این نکته اشاره کرد که نمی توان به اندازه یک مدیا پلیر در موبایل یا کامپیوتر از آن انتظار داشت و برخی از فایل ها هرگز امکان پخش در نینتندو سوییچ را ندارند. ولی تقریبا اکثر فرمت های دانلودی به بهترین شکل در آن اجرا می شوند.

 

سوال سوم: اصلا چه مزیتی دارد که نینتندو سوییچ کپی خور خود را به یک مدیا پلیر تبدیل کنیم؟

هیچ چیز بهتر از این نمی شود که پس از چندین ساعت تجربه خستگی ناپذیر Legend Of Zelda: Tears Of Kingdom به تماشا آخرین قسمت پخش شده از انیمه و فیلم دلخواهتان بپردازید! بخصوص اگر نینتندو سوییچ OLED کپی خور داشته باشید، می توانید از صفحه نمایش با ظرافت نینتندو سوییچ OLED بهره ببرید. امکان اجرا بازی های بی نظیر نینتندو در کنار پخش آرشیو دلخواهتان به بهترین شکل تنها در نینتندو سوییچ (Nintendo) کپی خور شده اتفاق می افتد!

 

آیا نکته ی دیگری هم هست؟

بله البته! تصور کنید نینتندو سوییچ در مرحله اول یک دستگاه بازی نبود! تصور کنید که یک تبلت 7 اینچی با کیفیت بود که می توانستید آن را به راحتی یک کلیک (قرار دادن روی داک) به تلویزیون خود متصل کنید. در واقع نینتندو سوییچ کپی خور کنسول شما را به چنین چیزی نیز تبدیل می کند. می توانید با قرار دادن نینتندو سوییچ کپی خور در داک (Dock) فیلم یا سریال خود را با کیفیت 1080P اجرا کنید! در واقع پخش فیلم و سریال در نینتندو سوییچ در حالت دستی با کیفیت 720P انجام می شود که با قرار گرفتن در داک نینتندو به 1080P تغییر می کند که خب خالی از لطف نیست.

در نهایت می توان گفت که نینتندو سوییچ کپی خور تمام آن چیزی است که یک گیمر ایرانی می تواند به وسیله آن وارد دنیای تخیلات شود و برای کمی هم که شده بتواند نفسی تازه کند!

 

ما اینجا در مایتندو همه روزه در حال خدمت رسانی به علاقه مندان نینتندو و ویدئو گیم هستیم و می توانید همین الان نینتندو سوییچ خود را از طریق مایتندو کپی خور کنید!

اگر تصمیم گرفته اید که نینتندو سوییچ OLED,Lite و یا سری اول خود را کپی خور کنید اینجا را کلیک کنید و یا از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید:

0935-764-6318