نام کنسول بعدی نینتندو چیست ؟

نام کنسول بعدی نینتندو چیست ؟

چه اسمی برای کنسول جدید نینتندو انتخاب خواهد شد؟

 

مدتی است شایعات مربوط به نسل جدید کنسول های نینتندو بسیار زیاد شده و در اکثر مواقع از اسم (Switch 2) برای اشاره به این کنسول استفاده میشه . این موضوع تا حد زیادی منطقی به نظر میاد چون طبق اطلاعاتی که تا به حال به دست اومده نسل بعدی کنسول های نینتندو شباهت زیادی به کنسول سوییچ (Nintendo Switch) فعلی خواهد داشت و طبق حدس و گمان ها از ساختار اصلی کنسول سوییچ استفاده خواهد شد و تمرکز بر روی افزایش قابلیت های اون خواهد بود .

اما با این وجود چه اسمی برای اون انتخاب خواهد شد ؟ بدون شک در حال حاضر اسم سوییچ (Switch) در صنعت گیم برند شناخته شده ای به شمار میاد و بعید به نظر میاد که نینتندو واژه ی سوییچ (Switch) رو از نام این کنسول حذف کنه . با توجه به تمام این نکات بهتره نگاهی به لیست اسامی احتمالی این کنسول بندازیم و اون ها رو بررسی کنیم .

 

نینتندو سوییچ 2 (Nintendo Switch 2)

 

تا به حال در مقالات و اخبار مربوط به این کنسول بیشترین نامی که به کار برده شده سوییچ 2 (Switch 2) هست اما طبق سابقه ای که از نینتندو در دسترس هست این که به صورت رسمی همچین اسمی برای کنسول نسل بعدی انتخاب بشه بعید به نظر میرسه و این شرکت بجز برای نینتندو 64 (Nintendo 64) در نام گذاری ها از اعداد استفاده نمیکنه . البته تمام این ها حدس و گمان است و ممکن هست این بار شاهد نوآوری باشیم .

 

سوپر نینتندو سوییچ (Super Nintendo Switch)

 

در گذشته طرفدارها از چنین نام گذاری ای استقبال کردن و همیشه خواستار نام گذاری هایی مثل (Super Wii)، (Super 3DS) هستن . دلیل این استقبال بخاطر حس و جذابیتی است که این سبک نام گذاری به محصول اضافه میکنه . البته در صورت انتخاب این اسم برای کنسول نام این دستگاه با نام سری محبوب نینتندو یعنی سوپر ماریو (Super Mario) شباهت زیادی پیدا میکنه . اما موقع تلفظ حالت مخفف این اسم یعنی SNS تا حدی با سختی روبه هستیم و مثل کنسول SNES تلفظ روانی نداره .

 

نینتندو سوییچ یو (Nintendo Switch U)

 

انتخاب این اسم تا حد بسیار زیادی بعید به نظر میرسه و حدس میزنیم این شرکت تا حد امکان از انتخاب اسم هایی که به نحوی به کنسول شکست خورده ی Wii u اشاره داشته باشن جلوگیری کنه .

 

نیو نینتندو سوییچ (New Nintendo Switch)

نیو نینتندو سوییچ (New Nintendo Switch)

 

احتمال استفاده از این اسم هم چندان زیاد نیست اما به هرحال جزو گزینه ها است . در سال 2014 هنگام انتشار نسخه ی جدید کنسول 3DS که New Nintendo 3DS نام داشت با این اسم این پیام به مخاطب انتقال داده میشد که این محصول نسخه ای ارتقا یافته و با قابلیت های جدید از کنسول نسل حاضر اون دوران یعنی 3DS هست . اما نکته ای که واضح به نظر میرسه این هست که نینتندو سعی میکنه از اسمی استفاده کنه که کاملا نشان دهنده ی کنسولی جدید باشه و به اشتباه اون رو کنسولی میان نسلی جلوه نده .

 

نینتندو سوییچ پلاس (Nintendo Switch Plus)

نینتندو سوییچ پلاس (Nintendo Switch Plus)

 

نینتندو سوییچ پلاس (Nintendo Switch Plus) گزینه ی بسیار مناسبی به نظر میرسه و بدون استفاده از اعداد به خوبی به نسلی جدید از کنسول ها اشاره میکنه و کاملا این محصول رو نسبت به کنسول های نسل فعلی متفاوت جلوه میده . استفاده از واژه ی Plus برای معرفی محصولات جدید در تکنولوژی بسیار ایده ی موفقی به شمار میره مثل نام سرویس Disney + (Disney Plus) . البته این اسم ممکنه برای سرویس های اشتراکی مناسب تر باشه .

 

نینتندو سوییچ ادونس (Nintendo Switch Advance)

نینتندو سوییچ ادونس (Nintendo Switch Advance)

 

استفاده از کلمه Advance در کنسول ها معمولا حس خوبی برای مخاطب ها ایجاد میکنه و خود لغت هم تلفظ زیبایی داره اما این بار هم در نمونه ی مخفف این کلمه به مشکل می خوریم . مخفف NSA در زبان انگلیسی برای اشاره به سازمان امنیت ملی هم استفاده میشه .

اسمی کاملا متفاوت که تا به حال دربارش فکر نکردیم

به احتمال زیاد اسم کنسول بعدی نینتندو از همین حالا انتخاب شده باشه و ممکنه هیچ شباهتی به حدس و گمان های ما نداشته باشه . نینتندو همیشه غیرقابل پیش‌بینی بوده و بارها طرفداران این پلتفرم رو شگفت زده کرده .