همه چیز درباره نینتندو سوییچ کپی خور

همه چیز درباره نینتندو سوییچ کپی خور

در این مقاله قصد داریم تا همه چیز را درباره نینتندو سوییچ کپی خور شرح دهیم.

1-معرفی:

نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) آخرین کنسول نینتندو (Nintendo) که در سال 2017 عرضه شد یکی از پر فروش ترین کنسول های بازی تاریخ ویدئو گیم است. طراحی خاص و منحصر به فرد این کنسول به علاوه مجموعه ای از بی نظیر ترین عناوین تاریخ، دلایلی هستند که توجه همه علاقه مندان به بازی را به خود جلب کرده است.

بدون شک تجربه Legend Of Zelda و یا Super Mario بر روی نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) یک تجربه لذت بخش به حساب می آید،اما به جرئت می توان گفت که این تجربه شیرین به این 2 مجموعه ختم نمی شود و ده ها بازی فوق العاده انتظار کاربر را برای بازی کردن می کشند. که صد البته هر تجربه ی لذت بخشی بهایی سنگین نیز دارد که آن بها هزینه گزافی است که برای هر بازی باید بپردازید. البته که 60 و یا 70 دلار هزینه زیادی به حساب نمی آید زمانی که به دلار درآمد داریم، اما این قضیه برای کاربران ایرانی به کلی متفاوت است!

هزینه ی 2 تا 3 میلیون تومانی آن هم به ازای هر بازی کمر هر گیمر ایرانی را می شکند! اینست که ما وارد عمل شده ایم و این آرزوی دیرینه گیمر ها را به واقعیت پیوستیم.

نینتندو سوییچ کپی خور کنسولی است که از زندان محدودیت های از پیش تعیین شده مانند خرید بازی و نصب تم دلخواه و … آزاد شده است

و یک تجربه کامل و بی دردسر را به شما ارائه می کند. در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل درباره کپی خور نینتندو سوییچ و انواع آن توضیح دهیم:


همه چیز درباره نینتندو سوییچ کپی خور
 

اولین نینتندو سوییچ های عرضه شده در سال 2017 قابلیت کپی خور شدن به صورت نرم افزاری را داشتند یعنی نیازی به کیت کپی خوری و پروسه های پیچیده اش نبود! صرفا با یک کلیپس ساده (بعدا از جیگ استفاده می شد) می توانستید نینتندو سوییچ خود را وارد حالت کپی خوری کنید. این روش البته که مزایا و معایبی نیز داشت. پریدن حالت کپی خوری بعد از Hard Power شدن یا به اصطلاح خاموش شدن یکی مواردی بود که کاربر باید دائما به آن توجه می داشت. از طرفی دیگر لازم نبود که برای کپی خور کردن تخصص خاصی داشته باشید و تقریبا خودتان از پسش بر می آمدید. اما…

 

قضیه آن جایی سخت شد که نینتندو با آمار بسیار بالای دستگاه های کپی خور شده رو به رو شد و مانند هر کمپانی دیگری جلوی این کار را گرفت.

تقریبا از سال 2017 به بعد تمامی دستگاه های نینتندو سوییچ عرضه شده مانند سوییچ ورژن 1 و 2 (معمولی)، سوییچ لایت (Lite) و سوییچ اولد (OLED) توانایی کپی خور نرم افزاری را از دست داده اند و به صورت سخت افزاری باید کپی خور شوند.

2-کپی خور سخت افزاری:

حالا کپی خور سخت افزاری چیست و چطور کار می کند؟ باید گفت کپی خور سخت افزاری یکی از کامل ترین روش های کپی خور در تمام تاریخ کنسول های بازی است. تمام معایب کپی خور نرم افزاری را حذف کنید، سپس احتمال Brick شدن کنسول را نیز حذف کنید… این همان کپی خور سخت افزاری است! حالا بیاید کمی بیشتر درباره ماهیت این کپی خور صحبت کنیم…



 
وظیفه کپی خور سخت افزاری فعال کردن حالتی است به نام (RCM Mode) یا مود RCM، مود RCM در واقع همان باگی است که در کپی خور های نرم افزاری به کمک کلیپس و یا جیگ فعال می شود. پس به نوعی می توان گفت که تنها تفاوت کپی خور نرم افزاری و سخت افزاری رو روش فعال شدن آن است. در مدل های جدید نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) مود RCM تنها به کمک کیت کپی خوری فعال می شود.

کپی خور سخت افزاری به طور کلی یک روش کامل و همه چیز تمام است، اما زمانی که می خواهیم آن را اجرا کنیم باید گفت که این روش کار ساده و راحتی نیست! چندین عامل مهم در کپی خور سخت افزاری وجود دارد که باعث می شود دستگاه شما از یک دستگاه پریمیوم (Premium) و آزاد در دنیای بی کران بازی های به یک آجر! تبدیل شود. پس به بررسی عوامل مهم و تاثیر گذار در کپی خور سخت افزاری می پردازیم:

3-عوامل مهم در کپی خور سخت افزاری:

به طور کلی 2 عامل مهم در انجام کپی خور سخت افزاری برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) مهم هستند: 1-مهارت و دانش شخص نصب کننده   2-نوع و کیفیت کیت کپی خور:


از آنجایی که پروسه کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ به نوعی یک تعمیر سخت میکروسکوپی محسوب می شود می توان گفت که کپی خور سخت افزاری یک پروسه سخت و حساس است! سخت و حساس بودن این پروسه به علاوه فنون مهندسی که فقط ژاپنی ها از آن سر در میارند! به خوبی ماجرا را توضیح می دهد.  در واقع انجام کپی خور سخت افزاری به حدی دشوار است که نینتندو در عرضه تراشه های ماریکو (Mariko) یا اصطلاحا ورژن 2 از عمد جلوی آن را نگرفت.

پس اول از همه چیز فرد نصب کننده باید مهارت بسیار بالایی در این کار داشته باشد و همچنین دانش و تجربه کافی تا بتواند به راحتی از پس این کار بر بیاید. مفتخریم اعلام کنیم که در مایتندو تا کنون بیش از 600 نینتندو سوییچ میهمان ما بوده اند و به بهترین شکل کپی خور شده اند و آرزوی دیرینه نینتندو برای بدست آوردن پول مشتری هایش را نابود کرده اند! مایتندو به عنوان اولین و بزرگ ترین مرجع صلاحیت دار کپی خور سخت افزاری در ایران خیال شما مشتری عزیز را از بابت این پروسه سخت و حساس راحت می کند. 

همچنین به جهت اطیمان مشتری بعد از انجام کپی خور سخت افزاری، تمام کلگی (تبلت) نینتندو سوییچ (که ما از شما تحویل می گیریم) شامل حال 6 ماه گارانتی شرکتی می شود که می توانید ضوابط و شرایط این گارانتی را در این لینک مطالعه کنید.

4-نوع کیت کپی خور سخت افزاری:

درباره نوع کیت های کپی خوری مورد استفاده Mytendo باید گفت…

 

باید گفت که به روی خدمات کپی خوری با کیت های Basic Instinct و Picofly V6 گارانتی ارائه نمی شود ولی در صورت درخواست مشتری یک فیلم کامل بعد از نصب کیت برای مشتری ارسال خواهد شد تا از کیفیت بسیار بالای نصب کیت خاطرجمع شود. باید درباره استفاده از کیت های کپی خوری گفت، اگر قصد انجام یک کپی خور دائمی و بی دردسر را دارید بدون شک کیت های Xecuter به شما پیشنهاد می شود اما اگر توانایی حل مشکلات احتمالی به روش سخت افزاری را دارید می توانید از کیت های ارزان قیمت تر Basic Instinct و Picofly V6 نیز استفاده کنید.


(همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که کیت کپی های کپی خور Xecuter که بعضا با نام های HWFLY نیز شناخه می شوند به هیچ عنوان بیش از 5 ورژن ندارند، در واقع این نوع کیت ها در ورژن 5 به حداکثر ثبات و پایداری خود رسیده اند و دیگر بعد از آن باز طراحی نشدند. از آنجایی که بعضی مغازه داران به اشتباه کیت های Picofly V6 را به جای HWFLY استفاده می کنند ذکر این نکته حائز اهمیت است زیرا که Xecuter و یا HWFLY با کیت های Picofly اختلاف قیمت چند میلیون تومانی دارد که جا دارد میان پرانتز اشاره ای نیز به این قضیه کرده باشیم.)

5-سخن پایانی:

با کپی خور کردن نینتندو سوییچ بی شمار قابلیتی که می تواستید از آنها استفاده کنید ولی هرگز در دسترس نبودند آزاد می شوند، حالا می خواهد نصب و ریختن بازی باشد یا وبگردی و یا گوش دادن به موسیقی حین بازی کردن! ولی بزرگ ترین تفاوت یک نینتندو سوییچ معمولی با نینتندو سوییچ کپی خور شده نحوه بازی ریختن است، در سوییچ کپی خور می توانید به راحتی یک کلیک بازی دانلود کنید، یا از روی خود کنسول و یا از وبسایت های دانلود بازی… راه برای دانلود رایگان بازی زیاد است.!


برای ثبت سفارش خدمات کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ تنها کافی است که روی این لینک زیر کلیک کنید:

(خدمات کپی خور سخت افزاری انواع نینتندو سوییچ)

فروشگاه نینتندو من به عنوان اولین و بزرگ ترین مرجع خدمات کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) در حال خدمت رسانی به گیمر های عزیز ایرانی است. تخصص ما از آغاز تا کنون نینتندو بوده است!با دستان باز سفارش کپی خور سخت افزاری نینتندو سوییچ OLED را می پذیریم  و با پشتیبانی فنی و نرم افزاری همه روزه شما را به دنیای بی کران نینتندو سوییچ OLED کپی خور وارد می کنیم!

پشتیبانی فنی و نرم افزاری همه روزه تمام آن چیزی است که در دنیای بی کران کپی خور نینتندو سوییچ OLED به آن نیاز دارید!

فروشگاه نینتندو من آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان بعد از انجام کپی خور است. نگران این هستید که چطور بازی نصب کنید؟ یا می خواهید Save بازی خود را جایی ذخیره کنید؟ پس نگران هیچ چیز نباشید، ما همه روز پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

همچنین شما می توایند همه روزه برای سوال و سفارش با ما در ارتباط باشید:
026-9130-1543
0936-143-4884
کانال تلگرام فروشگاه نینتندو من