جلوگیری از قطع سرویس آنلاین ۳DS و Wii U

جلوگیری از قطع سرویس آنلاین ۳DS و Wii U

جایگزینی سرویس آنلاین 3DS و Wii U با سرورهای عمومی

 

گروه و شبکه ی Pretendo Network که یک گروه Fan-made به شمار میره و توسط طرفداران ایجاد شده ، درحال بررسی راه هایی برای جلوگیری از قطع سرورهای آنلاین 3DS و Wii U هست.  این گروه در شبکه های اجتماعی اعلام کرده که نسبت به تصمیمات شرکت نینتندو برای قطع پشتیبانی آنلاین این دو پلتفرم آگاه هستن و در تلاشن تا با استفاده از الگوبرداری از همین سرویس ،با استفاده از سرورهای عمومی به پشتیبانی از شبکه ی آنلاین این دو کنسول ادامه بدن و مانع قطع اون بشن .

این خدمات در حال حاضر در دسترس عموم نیست ولی احتمالا در آینده ی نزدیک کاربران کنسول های 3DS و Wii U با دانلود نوعی نرم افزار قادر به اتصال به این سرورها خواهند بود . گروه Pretendo Network تاکید داشته که زمانی که این سرورها به ثبات کافی برسن به صورت رایگان در دسترس کاربرها قرار خواهند گرفت. تعدادی از پلیرها و گیمرهای علاقه مند به Speedrun نسبت به از بین رفتن آمار و رکوردهای جهانی همراه با قطع شبکه‌ی آنلاین نینتندو (Nintendo Network) ابراز نگرانی کردن اما گروه Pretendo Network اعلام کرد که در تلاش هستن تا تمامی اطلاعات و دیتاهای موجود در سرورهای آنلاین رو حفظ کنن .

قطع پشتیبانی آنلاین نینتندو از دو کنسول 3DS و Wii U جزو برنامه ریزی سال 2024 این شرکت به شمار میاد . در ماه مارس 2023 هم پشتیبانی از فروشگاه آنلاین Eshop که مخصوص این دو پلتفرم بود قطع شد .