برنامه های نینتندو برای سال ۲۰۲۴

برنامه های نینتندو برای سال ۲۰۲۴

برنامه های نینتندو برای سال 2024

نینتندو 2024

طبق شایعات به دست اومده نینتندو قصد داره کنسول نسل جدید خودش رو به جای ماه های پایانی 2024 ، در سال 2025 معرفی کنه . البته تمام این اخبار به صورت غیر رسمی منتشر شدن و شرکت نینتندو همچنان تمایلی به ارائه ی اطلاعات راجب این کنسول نداره . اما با توجه به گذشت هشت سال از انتشار نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) و کاهش آمار فروش این کنسول همگی منتظر رونمایی از سوییچ 2 (Switch 2) هستیم .

با توجه به تعویق افتادن معرفی کنسول بعدی خیلی از طرفدارها دوست دارن بدونن که نینتندو چه برنامه ها و بازی هایی  رو برای عرضه در سال 2024 در نظر گرفته و در این مقاله قصد داریم به اتفاقات احتمالی سال 2024 اشاره کنیم .

 

پورت شدن عناوین Wii U برای نینتندو سوییچ ؟

 

تا به امروز تعداد زیادی از بازی های کنسول Wii U برای نینتندو سوییچ عرضه شده اما همچنان عناوینی روی این کنسول وجود دارن که پورت شدن اونها برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) میتونه باعث خوشحالی طرفدارها بشه که از بین اونها میشه به Legend Of Zelda : The Wind Waker و همینطور Xenoblade Chronicles X اشاره کرد .

 

نسخه ی ریمستر Metroid Prime 2/3

 

با توجه به موفقیت و استقبالی که از Metroid Prime Remastered شد انتشار ریمستر نسخه های بعدی این سری میتونه سوپرایز خوبی برای گیمرها باشه . اگه کنسول سوییچ 2 (Switch 2) طبق شایعات از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی کنه ، امکان این هست که در نسل بعدی با کیفیت بیشتری از این سری لذت برد . البته رونمایی از Metroid Prime 4 هم با وجود اینکه دور از ذهن به نظر میرسه ، میتونه به شاهکار نینتندو در سال 2024 تبدیل بشه .

 

ساخت ریمیک های جدید

 

اگر به چند سال اخیر دقت کنیم متوجه ساخت ریمیک های با کیفیتی از بازی های قدیمی می شیم حتی انتشار ریمیک بازی هایی مثل Luigis Mansion 2 HD و Paper Mario : The Thousand Year Door هم تایید شده . پس این اتفاق به این به معنی هست که احتمال بازسازی عناوین قدیمی نسبت به گذشته بیشتر شده . عناوین Legend Of Zelda : Link Between Worlds و Links Awakening پتانسیل بالایی برای ریمیک شدن دارن و میتونن طرفداران سری زلدا رو به وجد بیارن .

 

انتشار یک کنسول مینی

 

کی از دیدن نسخه ی مینی کنسول های Nintendo 64 یا Game Boy Color بدش میاد ؟ بدون شک در عرض چند روز طرفدارای کنسول های Retro تمام کنسول ها رو پیش خرید میکنن . اما شاید منطقی تر به نظر برسه که نینتندو به جای انتشار نسخه های مینی بازی های این کنسول ها رو ، روی سرویس Nintendo Switch Online منتشر کنه .

 

رونمایی از فیگورهای جدید Amiibo

 

فیگورهای Amiibo بیشتر در دوران Wii U ترند شدن و مدت زیادی از عرضه ی آخرین مدل اونها میگذره ولی نینتندو ممکنه برای غافلگیری طرفدارها دوباره به سراغ این فیگورهای محبوب بره .

 

عرضه ی بازی Pocket Card Jockey برای نینتندو سوییچ

 

این بازی با اختلاف زیاد به عنوان بهترین اثر استودیو Game Freak شناخته میشه و اخیرا لیکرهای معروف شایعاتی مربوط به اون منتشر کردن که همه رو هیجان زده کرده و احتمال پورت شدن اون برای سوییچ (Nintendo Switch) رو افزایش داده .

نظر شما چیه ؟ فکر می کنید نینتندو چه سوپرایزهایی برای سال 2024 کنار گذاشته باشه ؟