مصاحبه با Gary Bowser هکر نینتندو

مصاحبه با Gary Bowser هکر نینتندو

مصاحبه ی Gary Bowser هکر بد نام نینتندو

 

Gary Bowser هکر معروفی که بخاطر همکاری با گروه Team Xecuter و نقض قوانین کپی رایت به مجازات زندان و پرداخت جریمه محکوم شده بود طی مصاحبه ای اعلام کرده که این مجازات فوایدی هم برای اون داشته!

این فرد که در حال حاضر 14 ماه از مجموع 30 ماه حبس خودش رو سپری کرده باید حدود 14.5 میلیون دلار هم به عنوان جریمه پرداخت کنه . البته بعد از توافقاتی با نماینده های حقوقی نینتندو تصمیم گرفته شده که این مبلغ به شکل بلند مدت و با کسر 30 درصد از درآمد ماهیانه ی این هکر پرداخت بشه. Gary Bowser همینطور اعلام کرده که با سرمایه گذاری و مبالغی که تحت حمایت برخی افراد و به اصطلاح دونِیت دریافت کرده تونسته در زمینه ی شرایط مالی تا حدی به ثبات برسه اما واضحه که تا سال ها مجبور به پرداخت جریمه خواهد بود.

شما می توانید در سایت مایتندو از خدمات کپی خور نینتندو سوییچ OLED و همچنین سایر مدل های نینتندو ازجمله خدمات کپی خور نینتندو سویچ normal استفاده کنید.

ادامه صحبت‌های هکر نینتندو

این هکر در ادامه گفته که از زمانی که در زندان سپری میکنه نهایت استفاده رو کرده و تونسته به تصمیم های غلط و روش نادرست زندگی خودش فکر کنه و به اشتباهات خودش پی ببره :

“تصمیم ها در مسیر زندگی افراد اهمیت بسیار زیادی دارن ، واضحه که تصمیمات من درست نبودن اما بعد از تمام این اتفاقات از درک کردن این موضوع و درس گرفتن از اشتباهات خودم خوشحال هستم. سپری کردن این مدت در زندان باعث شده سبک زندگی گذشته ی خودم رو به خوبی بررسی کنم . از زمانی که به کانادا برگشتم تونستم بیشتر با دوستان نزدیک خودم ارتباط برقرار کنم و همین موضوع برای شروع زندگی ای جدید به من کمک کرده. الان که تو مسیر درستی قرار دارم امیدوارم بتونم تا سال ها به زندگی ادامه بدم. در حال حاضر زندگی سالم و قدردانی از اطرافیان خودم اهداف اصلی زندگی منه . دیگه قصد ندارم دست به کار احمقانه ای بزنم .”

لازم به ذکره که  قاضی پرونده ی Gary Bowser  یعنی Robert Lasnik پیش از این اعلام کرده بود که این مجازات نوعی درس عبرت برای سایر افرادی است که تمایل به ارتکاب جرم های مشابه دارن.