جزئیات تازه ای از بازی Donkey Kong VS Mario منتشر شد

جزئیات تازه ای از بازی Donkey Kong VS Mario منتشر شد

تریلر Mario VS Donkey Kong جدید منتشر شد !ُ

 

Nintendo بالاخره بخاطر درخواست های متعدد طرفداران ، ریمیک بازی Mario VS Donkey Kong رو معرفی کرد و جزئیات زیادی از این عنوان پرطرفدار به نمایش گذاشت . این ریمیک براساس نسخه ی سال 2004 ساخته شده و قرار هست در تاریخ 16 فوریه عرضه بشه . اگر بخوایم به مشخصات وجزئیات این بازی بپردازیم میشه گفت این بازی همونطور که انتظار میرفت به صورت 2D و در ژانر Platformer همراه با المان های پازلی ساخته شده که شامل بیش از 130 مرحله و همینطور مود دو نفره است.

پلیرها در روند بازی توانایی باز کردن مراحل و همینطور قابلیت های جدید مثل Time Attack رو دارن و از جمله تغییرات و نوآوری های این نسخه میشه به دو جهان جدید یعنی Merry Mini Land و Slippery Summit اشاره کرد . سازندگان  یک درجه ی سختی ساده تر هم به این عنوان اضافه کردن تا پلیرهای تازه کار و همینطور کسانی که با این سری آشنایی کافی ندارن بتونن لحظات لذت بخشی رو با این عنوان سپری کنن .

 

ریشه و گذشته ی سری Donkey Kong

 

نسخه ی اورجینال این بازی که درسال 2004 منتشر شده از عنوان Donkey Kong 1994 الهام گرفته و بعد ها تبدیل به یک سری مستقل شده و درطول زمان 6 نسخه هم براساس اون ساخته شد ، هرچند تعداد زیادی از این عناوین با سبک پازلی ساخته شده بودن و به همین دلیل شباهت زیادی به بازی Lemmings داشتن .  نسخه ی قبلی این سری با نام Mini Mario & Friends :Amiibo Challenge برای Wii U و در 3DS Eshop عرضه شد که متاسفانه با قطع پشتیبانی و بسته شدن Eshop دیگه در دسترس نیست.