تغییرات Joy Con ها در کنسول نینتندو سوییچ ۲

تغییرات Joy Con ها در کنسول نینتندو سوییچ ۲

تغییرات Joy Con ها در کنسول نینتندو سوییچ 2

 

در طی چند روز گذشته برای چندمین بار خبرها و شایعات مختلفی درباره ی سخت افزار کنسول نینتندو سوییچ 2 (Nintendo Switch 2) و همینطور تغییرات Joy Con های این کنسول منتشر شده . یکی از اخبار و نکاتی که در بین این شایعات وجود داره تغییر روش اتصال Joy Con ها از حالت کشویی به آهنربایی است . اما سوال مهم این هست که امکان اتصال Joy Con های نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) به کنسول نسل بعد این شرکت وجود داره ؟ از زمان شروع پخش اخبار و شایعات ضد و نقیض درباره ی کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ 2  (Nintendo Switch 2) این یکی از اصلی ترین سوال های طرفداران بوده .

 

تصور اینکه با تغییرات احتمالی کنسول نسل بعد مجبور باشیم این کنترلر های محبوب رو کنار بزاریم چندان خوشایند نیست

 

Joy Con ها بدون شک تاثیر زیادی در بهبود تجربه ی گیمرها داشتن و با وجود برخی کاستی ها همچنان جزو یکی از موفق‌ترین ابداعات نینتندو (Nintendo) به شمار میرن . تصور اینکه با تغییرات احتمالی کنسول نسل بعد مجبور باشیم این کنترلر های محبوب رو کنار بزاریم چندان خوشایند نیست . لازم به ذکره که با توجه به قیمت 70 دلاری Joy Con ها این اتفاق از لحاظ اقتصادی هم به صرفه به نظر نمیرسه .

 

تا به امروز حدود 140 میلیون نسخه نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) به فروش رسیده و براساس این آمار به راحتی میشه گفت که تعداد زیادی از خریداران این کنسول در حال تجربه ی چند نفره ی بازی هایی مثل Mario Kart 8 و یا Super Smash Bros هستن و در صورت عدم پشتیبانی از Joy Con های نسل حاضر در کنسول بعدی شاهد محدود شدن تعداد پلیرها به حالت های دو نفره خواهیم بود . در عین حال باید به پتانسیل بالای Joy Con ها برای تغییر و بهبود هم اشاره کرد ، همین موضوع ممکنه باعث ترغیب برخی گیمرها برای خرید Joy Con های جدید و پیشرفته بشه.

 

منابع مختلفی خبر از پشتیبانی نینتندو سوییچ 2 (Nintendo Switch 2) از Pro Controller نسل فعلی میدن پس حتی در صورت عدم اتصال Joy Con های نینتندو سوییچ به بدنه ی کنسول بعدی می تونیم امیدوار باشیم که از طریق اتصال بی سیم استفاده از اون ها ممکن بشه .

نظر شما چیه ؟ آیا دوست دارید که در نسل بعدی هم بتونید از Joy Con های فعلی استفاده کنید و یا ترجیح میدید که به سراغ کنترلر های جدید برید ؟ نظر خودتون رو برای ما کامنت کنید.