ساخت نینتندو سوییچ لایت با صفحه نمایش OLED !

ساخت نینتندو سوییچ لایت با صفحه نمایش OLED !

ساخت کنسول نینتندو سوییچ لایت با صفحه نمایش اولد !

 

نینتندو سوییچ لایت (Lite) با قیمت مقرون به صرفه ی خودش همیشه طرفداران خاص خودش رو داشته اما بدون شک نسخه ی OLED به لطف وضوح بالاتر تصویر به عنوان بهترین نسخه ی نینتندو سوییچ شناخته میشه .

یک یوتیوبر به اسم Taki Udon که در زمینه ی کنسول های دستی تخصص داره دست به نوآوری زده و با اعمال تغییرات و شخصی سازی روی نینتندو سوییچ لایت (Nintendo Switch Lite) قابلیت پشتیبانی از صفحه نمایش های OLED و با وضوح بالا رو روی اون ایجاد کرده . او همینطور تاکید کرده که نصب و اجرای این ماد (Mod) هزینه ی بالایی نداره و با حدود 25 تا 50 یورو میشه به اون دسترسی داشت .

صاحبان نینتندو سوییچ لایت (Nintendo Switch Lite) علاوه بر کیفیت صفحه نمایش دغدغه های دیگه ای هم دارن که یکی از اونها قطعا عدم وجود خروجی HDMI هست اما Taki Udon تاکید داشته که این کنسول به گونه ای تولید و تنظیم شده که حتی با وجود پورت HDMI امکان پخش کیفیتی بیشتر از 720p رو نداره درحالی که صاحبان نینتندو سوییچ اولد (Nintendo Switch OLED) با استفاده از قابلیت Dock میتونن روی تلویزیون تصویری با کیفیت 1080p داشته باشن .

 

هرچند پیدا کردن راهی برای افزایش کیفیت صفحه نمایش نینتندو سوییچ لایت (Nintendo Switch Lite) به خودی خود تغییر بزرگی به شمار میاد . طرفداران نینتندو در گذشته امیدوار بودن که این شرکت از نسخه ای جدید رونمایی کنه که با وجود داشتن ویژگی های نمونه ی لایت (Lite) از صفحه نمایش OLED برخوردار باشه اما با گذشت هرسال احتمال وقوع این اتفاق کمتر شد . بدون شک نینتندو سوییچ لایت (Nintendo Switch Lite ) کنسولی دوست داشتنی و محبوب به شمار میره اما عادت کردن به صفحه نمایش اون بعد از تجربه ی بازی با نسخه ی OLED کار آسونی نیست .