بازی هایی که به زودی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد

بازی هایی که به زودی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد

 بازی هایی که به زودی برای نینتندو منتشر خواهند شد

 

اگر به دنبال عناوین جدید نینتندو هستید ما در این مقاله بازی‌هایی که به زودی برای این کنسول منتشر می شوند رو معرفی کردیم.

 

Monster Hunter Stories Remaster (14 ژوئن)

 

عنوان Monster Hunter Stories در ماه ژوئن از کنسول 3DS به نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) پورت خواهد شد. این عنوان با ژانر RPG به شما امکان گشت و گذار در دنیای این سری رو میده و همینطور این قابلیت رو به شما میده که موجودات و هیولاهای مختلفی رو پرورش بدید و همزمان در کنار قهرمان های متعدد در روند بازی پیشرفت کنید.

 

Shin Megami tensei V: Vengeance (14 ژوئن)

 

نمونه ی ارتقا یافته ی Shin Megami Tensei V: Vengeance با دو خط داستانی همینطور کاراکترها و مناطق جدید به شما این امکان رو میده تا در نبرد بین دو گروه شیاطین و فرشته ها شرکت کنید و برای سرنوشت جهان مبارزه کنید.

 

Super Monkey Ball Banana Rumble (25 ژوئن)

 

این یک عنوان از سری Super Monkey Ball متمرکز بر تجربه ی آنلاین و چند نفره است که به شما امکان رقابت با 16 پلیر دیگه در حالت ها و مودهای مختلف رو میده. البته در بخش Coop هم می تونید به صورت 4 نفره در حالت های داستانی مشغول به ماجراجویی بشید.

 

Luigi’s Mansion 2 HD (27 جوئن)

 

به نظر میرسه این چندمین ریمستری هست که به زودی شاهد انتشار اون خواهیم بودس. شما در این نسخه که در زمینه ی جلوه های بصری تغییرات زیادی داشته شخصیت Luigi رو در عمارتی مخوف و تسخیر شده همراهی می کنید تا بتونید با ارواح سرگردان روبرو بشید و صلح و آرامش رو به اون منطقه برگردونید.

 

Nintendo World Championship: NES Edition (18 ژوئیه)

 

این عنوان مخصوص طرفداران عناوین رترو (Retro) هست که قصد دارن یاد و خاطره ی دوران جذاب کنسول NES رو زنده کنن. این عنوان مجموعه ای از 13 عنوان کلاسیک نینتندو (Nintendo) هست که از بین اون ها میشه به عناوینی مثل Super Mario Bros 3 ، Legend of Zelda ، Donkey Kong و Metroid اشاره کرد.

 

One Piece Odyssey (26 ژوئیه)

بازی های نینتندو

 

در روز بزرگداشت 25 سالگی One Piece شاهد عرضه ی این عنوان روی پلتفرم نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) خواهیم بود که شامل سناریو ها و ظاهرهای جدیدی برای کاراکترها است. در این عنوان، دزد دریایی معروف که با اسم Straw Hat Luffy شناخته میشه به همراه خدمه ی خود قدم به ماجراجویی جدیدی برای پیدا کردن دوستان خودش میذاره.

 

سایر بازی های نینتندو

از سایر عناوینی که در ماه های آینده برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) منتشر می شوند میشه به Jurassic Park Classic Games Collection ، Sociable Soccer 24 ، The Smurf Village Party ، The king of Fighters XIII و Seed of Life اشاره کرد.

برای تجربه ی کدام یک از این عناوین هیجان زده اید ؟ تو بخش نظرات بهمون بگید.