ساخت کنسول ترکیبی Nintendo و Sony

ساخت کنسول ترکیبی Nintendo و Sony

ترکیب کنسول های Nintendo و Sony!

 

سال ها پیش Nintendo قصد داشت برای ساخت اولین کنسول دیسک خور خودش با Sony همکاری کنه که البته بعد از مدتی این همکاری از طرف نینتندو لغو شد و سونی هم تلاش کرد تا مستقلا این پروژه رو ادامه بده و اولین کنسول خودش رو وارد بازار کنه . اما نکته ای که وجود داره اینه که قبل از لغو این همکاری یک نسخه ی آزمایشی از این کنسول ساخته شده بود که درحال حاضر تا 300 هزار دلار قیمت گذاری شده .

از اونجایی که این مبلغ شدیدا زیاده یک یوتیوبر به اسم James Channel موفق شده به روش خودش کنسول های این دو شرکت رو ترکیب کنه که البته نیاز به خلاقیت و مهارت در حوزه هایی مختلفی داره و نتیجه ی این زحمات تبدیل به  کنسولی شبیه به SNES شده که سخت افزار Play Station رو داره .

 

مشکلات ساخت کنسول ترکیبی Sony و Nintendo

این فرد طی ساخت این کنسول با چالش های زیادی روبه رو شده و مجبور شده به صورت دستی خیلی از قطعات رو با هم ترکیب کنه و به گفته ی خودش  فرآیند جایگذاری قطعات سخت افزاری داخل کنسول SNES بسیار طاقت فرسا بوده تا اینکه بالاخره تبدیل به دستگاهی شده که باوجود ظاهر عجیبش توان اجرای بی نقص بازی هارو داره .

سال 2024 به عنوان سالگرد سی ام انتشار Play Station به شمار میره و طرفداران این پلتفرم منتظر برنامه های سونی برای این مناسبت هستن و مطمئنیم که سونی سوپرایزهایی برای گیمرها تدارک دیده که البته خیلی ها توقع انتشار یک ورژن خاص از PS5 رو دارن ، مثل نسخه ای که با ظاهر PS1 ساخته شده بود و به عنوان یادبود به  Jim Rayan یعنی مدیرعامل این شرکت اهدا شد .