نسخه های Limited Edition کنسول نینتندو سوییچ

نسخه های Limited Edition کنسول نینتندو سوییچ

لیست نسخه های Limited Edition کنسول نینتندو سوییچ

 

از دوران انتشار Nintendo 64 با تِم Pokemon تا نسخه ای از نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) با طرح Animal Crossing که به تازگی منتشر شده طرفداران علاقه ی زیادی به نسخه های خاص و Limited Edition از کنسول ها داشتن . ما در این مقاله لیستی از تمامی نسخه های Limited Edition نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) تهیه کردیم .

 

نسخه های Limited Edition کنسول نینتندو سوییچ اولد

در حال حاضر این نسخه از کنسول نینتندو سوییچ بهترین نسخه به شمار میره و نسبت به سایر ورژن ها ویژگی های بهتری مثل صفحه‌نمایش با کیفیت داره .

 

Mario Red Edition

 

 

نینتندو سوییچ اولد (Nintendo Switch Oled) مدل Mario Red Edition . این نسخه از کنسول با توجه به ظاهر شخصیت Mario با رنگ قرمز طراحی شده . در پشت Dock هم یک طرح از این شخصیت محبوب وجود داره . اگه با دقت نگاه کنید متوجه وجود طرح سکه در بخش های مختلف کنسول می شید .

 

The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom Edition

 

این نسخه از کنسول نینتندو سوییچ اولد (Nintendo Switch Oled) به زیبا ترین شکل ممکن و با بهره گیری از نقش و نگارهای جدیدترین نسخه از سری Zelda طراحی شده که در بین نسخه های Limited Edition بسیار محبوب هست .

 

Pokemon Scarlet & Violet Edition

 

در بخش جلویی Dock این ورژن شاهد طرح دو پوکمون Koraidon و Miraidon هستیم که روی یک پس زمینه ی سفید قرار گرفتن . در پشت Dock هم طرحی از آیتم معروف سری Pokemon یعنی Poke Ball دیده میشه . علاوه بر این در بخش پشتی خود کنسول سه کاراکتر Sprigatito ، Fuecoco و Quaxly رو شاهد هستیم . لازم به ذکره که شما در ابتدای بازی Pokemon Scarlet & Violet هم از بین این سه کاراکتر یکی رو انتخاب می کنید .

 

Splatoon 3 Edition

 

در نسخه ی Splatoon 3 Edition کنسول نینتندو سوییچ اولد (Nintendo Switch Oled) از الگوهای رنگارنگ این بازی استفاده شده که ظاهری جذاب به کنسول داده. این ورژن دارای دو Joy Con با رنگ های آبی و زرد هست . بخش Dock دستگاه رنگی سفید داره و بر روی اون نقش های متعددی دیده میشه .

 

 

نسخه های کنسول نینتندو سوییچ لایت (Nintendo Switch lite)

نینتندو سوییچ لایت نسبت به سایر نسخه های این کنسول حالت اقتصادی‌ای داره و در طی سال ها ورژن های Limited Edition متعددی از اون عرضه شده .

 

Animal crossing: Isabelle’s Aloha Edition / Timmy & Tommy’s Aloha Edition

 

در این ورژن Limited Edition از کنسول نینتندو سوییچ لایت (Nintendo Switch Lite) در هر دو طرف کنسول طرح هایی از برگ دیده میشه که نشون دهنده ی محیط دوست داشتنی بازی Animal Crossing هست . ویژگی خوب این دو نسخه این هست که خریداران میتونن به صورت رایگان عنوان Animal crossing : New Horizons رو دانلود کنن و از اون لذت ببرن .

 

Pokemon Dialga & Palkia Edition

 

در طراحی این نینتندو سوییچ لایت (Nintendo swutch Lite) از رنگ خاکستری متالیک برای بدنه استفاده شده که ترکیب اون با دکمه های مشکی ظاهری فوق العاده به این کنسول داده . در بخش پشتی هم یک طراحی هنری از دو پوکمون Dialga و Palkia دیده میشه که از رنگ های طلایی هم در اون ها استفاده شده .

 

Pokemon Zacian & Zamazenta Edition

 

این بار طراحان تونستن نقش هایی ظریفی از عنوان Pokemon Sword & Pokemon Shield رو به همراه دکمه های رنگی روی نینتندو سوییچ لایت (Nintendo switch Lite) پیاده سازی کنن .