لو رفتن بازی های نینتندو سوییچ ۲

لو رفتن بازی های نینتندو سوییچ ۲

لو رفتن اطلاعات بازی های آینده ی نینتندو

نینتندو

 

یک فعال رسانه ای به نام Midori که در گذشته هم اخباری راجع به پروژه های در حال ساخت استودیوهای مختلف منتشر کرده بود این بار دست به افشای اطلاعاتی راجب عناوین آینده ی نینتندو (Nintendo) و سایر شرکت های بازی‌سازی زده. البته این اطلاعات بیشتر متمرکز بر اسم رمز برخی پروژه ها است و نمیشه درباره ی محتوای اون ها مطمئن بود. برای مثال دو پروژه که با اسم رمز Edward و Anna شناخته میشن احتمالا به یک نسخه ی ریمستر شده از سری Zelda و همینطور نسخه ای از بازی های Nintendo Switch Sports اشاره داشته باشن. البته بعد از مدتی برخی افراد ادعا کردن که ممکنه این عنوان ورزشی با اسم رمز Elsa شناخته بشه .

برای کسب اطلاعت بیشتر درمورد نحوه ارائه خدمات کپی خور نینتندو سوییچ OLED و همچنین خدمات کپی خور نینتندو سوییچ نرمال به سایت مایتندو سر بزنید.

نینتندو ماریو

 

این شخص همینطور خبر از ساخت بازی ای با اسم رمز SPRed توسط شرکت نینتندو (Nintendo) داده . Midori ادعا میکنه که براساس سابقه ی نینتندو در انتخاب اسم رمز برای بازی های Mario میشه این پروژه رو مرتبط به دنیای Super Mario دانست چون در طول مراحل ساخت Super Mario Odyssey هم اسم رمز RedStar برای اون انتخاب شده بود و معمولا لغت Red در اسم رمز عناوین این سری دیده میشه. دور از انتظار هم به نظر نمیرسه که نینتندو (Nintendo) در حال توسعه ی عنوانی جدید از این سری محبوب و خاطره انگیز باشه .

 

نینتندو

 

اسم رمز Banquet هم بین اطلاعات منتشر شده دیده میشه که احتمال میره اشاره به بازی آینده ی استودیوی NDCube  داشته باشه. این استودیو با همکاری در ساخت عناوین سری Mario Party شناخته میشه. اگر بخوایم در بین این شایعات به چیزی بجز اسم ها و کدهای پروژه ها بپردازیم میشه به عنوان Dragon Quest 3 HD 2D Remake اشاره کرد که بارها اخباری از اون به بیرون درز کرده که استودیوی Square Enix بر تولید اون نظارت داره و گفته میشه که در مراسم Nintendo June Direct به شکل رسمی معرفی میشه .

 

 

بعد از پخش شدن لوگوی بازی پرسونا 6، Midori خبر از در دست ساخت بودن ریمیک هایی هم از این سری داد و اعلام کرد که تمامی این عناوین برای کنسول نسل بعدی نینتندو که در حال حاضر با اسم نینتندو سوییچ 2 (Nintendo Switch 2) شناخته میشه عرضه خواهند شد.

به نظر میرسه شایعات بسیار زیادی راجع به عناوین آینده ی نینتندو (Nintendo) در حال پخش شدنه البته با وجود به واقعیت پیوستن اکثر پیش بینی ها و اخبار منتشر شده توسط Midori همچنان نمیشه به صورت کامل به اون ها اعتماد کرد و پیشنهاد میشه تا انتشار اخبار رسمی منتظر بمونید.