دزدیده شدن بازی Zelda TOTK در سال ۲۰۲۳

دزدیده شدن بازی Zelda TOTK در سال ۲۰۲۳

دزدیده شدن بازی Zelda TOTK !

بازی Zelda TOTK

 

بعد از انتشار عنوان مورد انتظار بازی Zelda TOTK هیجان طرفداران این سری به اوج خود رسید . با این وجود برخی از طرفداران همچنان علاقه مند به تجربه ی نسخه ی قبلی این سری یعنی Zelda: Breath of The Wild بودن و عجله ای در تجربه ی نسخه ی جدید نداشتن . البته به نظر میرسه برخی گیمرهای ژاپنی اینطور فکر نمیکردن و انقدر برای تجربه ی این بازی روز شماری میکردن که دست به سرقت نسخه های اون زدن.

منابع خبری ژاپنی اعلام کردن که دو فرد که یکی از اون ها 21 و فرد دیگه 24 سال سن داشته در یکی از شرکت های زیر مجموعه ی Amazon شروع به کار کردن و به محض دسترسی به انبار این شرکت و محلی که نسخه هایی از بازی Zelda TOTK و همینطور لوازم جانبی مرتبط به اون قرار داشته اقدام به سرقت این محصولات کردن و روز بعد در محل کار حاضر نشدن.

 

در نهایت این افراد مجبور به جبران خسارت و همینطور تحمل مجازات شدن . به نظر میرسه در گذشته هم از این سبک اتفاقات در بین کارمندان نیمه وقت برخی شرکت‌ها دیده شده . این اتفاق نشون میده که برخی افراد تا چه حد حاضرن برای تجربه ی یک بازی ریسک کنن و دست به اعمال ناهنجار بزنن در صورتی که با مدتی صبر کردن میتونستن در فرصتی مناسب بازی رو خریداری کنن و از تجربه ی اون لذت ببرن .

نظر شما چیه ؟ فکر می کنید تجربه ی یک بازی ارزش همچین کاری رو داره؟